نویسنده: علیرضا رسولیان شنبه، 25 آذر 1402
ساعت 12:30

دوبله انگلیسی بازی Like a Dragon Gaiden منتشر شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سرانجام دوبله‌ی انگلیسی بازی Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس قرار گرفت.

اوایل ماه جاری، استودیوی Ryu Ga Gotoku اعلام کرد که دوبله‌ی انگلیسی جدیدترین بازی از سری یاکوزا / Like a Dragon به‌زودی و در همین ماه با آپدیت جدید و رایگانی به بازی Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name اضافه خواهد شد. اکنون، این به‌روزرسانی موردانتظار سرانجام برای تمامی پلتفرم‌ها قابل دسترسی است تا بازیکنانی که مشتاق تجربه‌ی این عنوان با زبان انگلیسی بودند نیز بتوانند داستان جدید شخصیت افسانه‌ای آن را تجربه کنند.

بازی Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name، نقطه‌ی مهمی در زمینه‌ی دوبله‌ی انگلیسی برای این سری به حساب می‌آید. دارل کورایلو (Daryl Kurylo) در مقام صداپیشه‌ی قبلی شخصیت اصلی، یعنی کازوما کیریو (Kazuma Kiryu)، که ایفای نقش این شخصیت را در نسخه‌ی انگلیسی قسمت اول یاکوزا و بازی Yakuza: Like a Dragon برعهده داشت، جای خود را به صداپیشه و یوتیوبر معروفی به نام یانگ یی (Yong Yea) داده است. با این حال، این صداپیشه‌ی جدید هنوز تا حد زیادی نتوانسته رضایت اکثر طرفداران سری یاکوزا را جلب کند و ایفای نقش او در قالب شخصیت اصلی سری با واکنش‌های ضد و نقیضی همراه بوده است. طبق گفته‌های استودیوی ژاپنی Ryu Ga Gotoku،  این صداپیشه در نسخه‌ی انگلیسی بازی Like a Dragon: Infinite Wealth نیز بار دیگر نقش کازوما کیریو را برعهده خواهد داشت.

جدیدترین قسمت سری یاکوزا با نام Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. شایان ذکر است که این بازی بخشی از عناوین موجود در سرویس گیم پس برای ایکس باکس و کامپیوتر نیز محسوب می‌شود و مشترکان این سرویس می‌توانند همین حالا به تجربه‌ی آن بپردازند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.