نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 20 بهمن 1401
ساعت 11:00

فهرست عناوین گیم پس فوریه شامل بازی Atomic Heart در روز عرضه است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی مایکروسافت اخیرا فهرست عناوین جدیدی که در موج اول انتشار بازی در ماه فوریه، از طریق سرویس Game Pass دراختیار مشترکین قرار می‌گیرد را منتشر کرده است. بر این اساس، در این ماه لیست شلوغ و متنوعی قرار است در اختیار مشترکین قرار بگیرد و تعدادی بازی بزرگ Third Party نیز قرار است همزمان با روز عرضه‌شان در این سرویس نیز منتشر شوند.

با توجهب به گزارش مایکروسافت، موج اول عناوین جدید در فوریه 2023 گیم پس، با بازی جدید ورزشی EA یعنی Madden NFL 23 شروع می‌شود. این بازی همزمان با روز عرضه در ادامه امروز 9 فوریه، از طریق EA Play در پلتفرم‌های پی‌سی و کنسول در اختیار مشترکین گیم پس قرار می‌گیرد. همزمان با عرضه این بازی، عنوان SD Gundam Battle Alliance برای کنسول، پی‌سی و بازی استریمی نیز منتشر می‌شود. پس از این نیز در روز 14 فوریه (25 بهمن) بازی تحسین‌شده Mount and Blade 2: Bannerlord برای کنسول، پی‌سی و بازی استریمی عرضه می‌شود.

در روز 15 فوریه (26 بهمن) نیز بازی شهرسازی Cities: Skylines وارد سرویس می‌شود و بازیکنان از طریق کنسول (Xbox Series X/S) و بازی به روش استریم می‌توانند آن را تجربه کنند. پس از این یک روز بعد در 16 فوریه (27 بهمن) نیز بازی جدید و تازه‌ معرفی شده Shadow Warrior 3: Definitive Edition از طریق کنسول، پی‌سی و بازی استریمی در اختیار مشترکین قرار می‌گیرد. در نهایت نیز مهم‌ترین بازی این ماه سرویس گیم پس، یعنی بازی جهان‌باز و موردانتظار Atomic Heart نیز همزمان با روز عرضه 21 فوریه (2 اسفند) از طریق گیم پس در اختیار بازیکنان کنسول، پی‌سی و بازی استریمی قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.