نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 19 بهمن 1401
ساعت 16:00

Nintendo Switch با فروش 122٫55 میلیون واحد بالاتراز PS4 قرار گرفت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی نینتندو به تازگی و در جریان گزارش مالی تازه خود، اعلام کرده که آمار فروش کنسول هیبریدی و محبوب Nintendo Switch، حالا به عدد 122٫55 میلیون واحد رسیده است. این آمار خیره‌کننده همچنین نشان می‌دهد که به نسبت گزارش مالی مربوط به سه ماهه قبل‌تر، نینتندو سوییچ موفق به فروش 8٫22 میلیون واحد دیگر نیز در سطح جهان شده است. نکته جالب درباره این آمار، عبور کردن فروش نینتندو سوییچ از کنسول نسل هشتمی سونی یعنی PS4 است که در آخرین آمارهای رسمی به فروش حدود 117 میلیون رسیده بود و با توجه به همین آمار، در جایگاه چهارمین کنسول خانگی پرفروش تاریخ قرار داشت. با توجه به گزارش نینتندو، در بحث نرم‌افزار و فروش بازی نیز این شرکت در این سه ماهه 76٫21 میلیون فروش داشته که باعث می‌شود مجموعا فروش بازی در سوییچ حالا به رقم 944٫30 میلیون برسد.

با توجه به آمارهای رسمی نینتندو از پرفروش‌ترین بازی‌های فرست پارتی شرکت در سه‌ماهه اخیر، بازی Mario Kart 8 Deluxe با مجموعا 52 میلیون نسخه فروش بالاتر از Animal Crossing: New Horizons در صدر قرار دارد. لازم به ذکر است که مجموع فروش بازی Animal Crossing: New Horizons هم حالا به 41٫59 میلیون نسخه و Super Smash Bros. Ultimate نیز در رتبه سوم با 30٫44 میلیون نسخه قرار دارند. به علاوه بازی Pokemon Scarlet and Violet نیز حالا به این فهرست اضافه شده و با 20٫61 میلیون نسخه فروش در جایگاه هفتم دیده می‌شود.

با در نظر گرفتن اینکه نسخه بعدی سری زلدا نیز در پیش است، آمار بروز شده فروش بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild نیز جالب‌توجه است که حالا با 29 میلیون نسخه فروش مجموع، در جایگاه چهارم دیده می‌شود. پیرامون شرکت نینتندو، این کمپانی ژاپنی همچنین به تازگی تایید کرده که در بامداد فردا شب پنجشنبه 20 بهمن، و ساعت 1:30 به وقت ایران، رویداد 40 دقیقه‌ای Nintendo Direct را برگزار خواهد کرد که قرار است روی عناوین نیمه اول سال جاری میلادی تمرکز داشته باشد. به این ترتیب می‌توان در این برنامه شاهد نمایش‌ها و اطلاعات تازه از بازی‌هایی نظیر The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom و Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp باشیم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.