نویسنده: علیرضا رسولیان پنج شنبه، 09 آذر 1402
ساعت 12:30

بازی Dead by Daylight تاکنون توسط ۶۰ میلیون بازیکن تجربه شده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیوی Behaviour Interactive به صورت رسمی اعلام کرد که تعداد بازیکنان بازی Dead by Daylight از 60 میلیون نفر عبور کرده است.

این بازی که از زمان عرضه‌اش در سال ۲۰۱۴ میلادی تا به حال میزبان محتواهای متنوعی بوده و رشد بسیار قابل توجهی را تجربه کرده است، اکنون به عنوان یکی از موفق‌ترین بازی‌های لایو سرویس موجود در بازار شناخته می‌شود. از این رو، تعجبی ندارد که بازیکنان زیادی طی سال‌های اخیر به سراغ این عنوان چندنفره‌ی آنلاین ژانر وحشت رفته‌اند و محتویات گوناگون آن را تجربه کرده‌اند.

سازنده‎‌ی بازی Dead by Daylight در حساب رسمی توییتر خود خبر داد که این بازی در تمامی پلتفرم‌ها توانسته در طول 7 سالی که از عرضه‌اش می‌گذرد، به رقم قابل توجه ۶۰ میلیون بازیکن دست یابد. برای جشن گرفتن چنین دستاورد استثنایی و خاصی، استودیوی Behaviour Interactive به هر بازیکنی که تا تاریخ ۴ ژانویه (۱۴ دی) از کد «THANKYOUFOR60» در فروشگاه بازی استفاده کند، یک میلیون بلادپوینت (Bloodpoint) و 6 هزار شارد (Shard) را هدیه می‌دهد.

بازی Dead by Daylight طی سال‌های اخیر از پشتیبانی بسیار خوبی بهره برده و آپدیت‌های مختلفی برای آن در گذر سال‌ها در دسترس قرار گرفته که شخصیت‌های قابل بازی متعددی از فرانچایزهای محبوب ژانر وحشت را به بازی اضافه کرده‌اند. شخصیت چاکی از سری فیلم Child’s Play نیز جدیدترین شخصیتی است که به‌تازگی و در تاریخ ۲۸ نوامبر (۷ آذر) در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

شایان ذکر است که استودیوی Behaviour Interactive برای گسترده‌تر کردن دنیای Dead by Daylight، اخیراً با استودیوی Supermassive Games وارد همکاری شده تا یک بازی تک‌نفره‌ی داستانی در ژانر وحشت بسازد. استودیوی Midwinter Entertainment نیز در پروژه‌ی دیگری با سازنده‌ی Dead by Daylight همکاری می‌کند تا یک عنوان چندنفره‌ی PvE را به دست علاقه‌مندان این بازی برساند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.