نویسنده: فرشاد یکشنبه، 16 مهر 1396
ساعت 12:49

جزئیات جدیدی در مورد بازی Dead By Daylight اعلام شد

5 از 5

جزئیات جدیدی در مورد محتوای آینده بازی Dead By Daylight اعلام شد

ظاهراً نینتندو سوئیچ از اقبال خوبی جهت دریافت بازی Dead By Daylight برخوردار نیست اما در زمان انتشار اکس‌باکس وان اکس، امکان پشتیبانی این بازی از آن وجود خواهد داشت.

از زمان انتشار بازی Dead By Daylight در سبک بقا ترسناک چند نفره در سال گذشته، بازیکنان با چنان گیم‌پلی شدیدی روبرو بوده‌اند که انگار با یک فیلم ترسناک طرف هستند. سازندگان این بازی اکنون بدنبال افزایش بازیکنان آن هستند.

Mathieu Cote به عنوان طراح ارشد استودیوی Behaviour Interactive در مدت نمایشگاه کامیک کان نیویورک جزئیاتی را پیرامون به‌روزرسانی بازی Dead By Daylight به اشتراک گذاشت که منجر به اضافه شدن The Texas Chainsaw Massacre‘s Leatherface به عنوان یک فاتل می‌شود.

زمانی که از Cote پرسیده شد که آیا پتانسیل انتشار نسخه نینتندو سوئیچ این بازی وجود دارد یا خیر، او توضیح داد که تیم سازنده در حال حاضر برنامه‌ای برای ساخت این نسخه در سر ندارد. او توضیح داد که ساخت نسخه سوئیچ مشکلاتی دارد که شامل «کنترل‌های خاص و نیازهای فنی» می‌شوند و در نتیجه این موارد، ساخت نسخه نینتندو سوئیچ را در مقایسه با پلی‌استیشن 4، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی با چالش روبرو کرده است.

Cote افزود که تیم سازنده برنامه‌هایی جهت پشتیبانی از کنسول اکس‌باکس وان اکس در سر دارد اما او جزئیات بیشتری را به اشتراک نگذاشت. تاکید اصلی Cote برروی بهبود عملکرد کلی بازی (نظیر نرخ فریم و رزولوشن) معطوف بوده است که مورد توجه کنسول اکس‌باکس وان اکس قرار دارند.

بازی Dead By Daylight هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

فرشاد | اخبار | 08/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.