نویسنده: فرشاد یکشنبه، 16 مهر 1396
ساعت 03:07

اخبار جدیدی پیرامون بازی Hitman در راه است

4 از 5

اخبار جدیدی پیرامون بازی Hitman در راه است که ربطی به فصل دوم ندارند

اخیراً استودیوی IO Interactive زمان‌بندی را جهت به‌روزرسانی محتوای بازی Hitman ارائه نموده است که براساس آن، در تاریخ 2 آبان ماه جزئیات جدیدی از این بازی رونمایی خواهند شد. سازنده بازی در سایت رسمی خود نوشت:

برروی تقویم خود تاریخ 24 اکتبر (مصادف با 2 آبان ماه) را علامت گذاری کنید. این روزی است که ما قصد رونمایی از محتوای جدید این بازی را داریم. ما اجازه خواهیم داد که معرفی که در این روز صورت خواهد پذیرفت، گویای همه چیز باشد اما پیش از آن باید چیزی را مشخص کنیم، این اخبار و محتوای جدیدی ربطی به فصل دوم ندارند. این را از هم اکنون می‌گوییم که میزان انتظارات را تحت کنترل داشته باشیم.

ظاهراً ماه اکتبر، ماه خوبی برای طرفداران بازی Hitman است چراکه محتوای قابل ملاحظه‌ای در آن منتشر خواهند شد. در تاریخ 21 مهر ماه شاهد 10 «قرارداد» (contracts) جدید و یک بسته چالش خوهیم بود. همچنین در اواخر ماه اکتبر شاهد 10 قرارداد دیگر خواهیم بود. در ادامه شاهد جزئیات بیشتری پیرامون محتوایی که در ماه اکتبر در دسترس قرار خواهند گرفت را مشاهده خواهید کرد:

21 مهر ماه

  • 10 قرارداد جدید: چند قرارداد وجود خواهند داشت که فرمولی پیرامون نحوه انتخاب آن‌ها از سوی ما وجود ندارد اما آن‌ها از ویژگی برخوردارند که مورد توجه ما هستند.
  • بسته چالش Master Scarecrow: «کلرادو» (Colorado) تنها موقعیتی است که بسته چالش برای آن ارائه می‌شود. دوره این بسته در پایان این ماه با ارائه The Master Scarecrow پایان خواهد یافت. 5 چالش جدید در این بسته وجود دارند که امکان بدست آوردن قابلیت‌های قفل مانده‌ای را فراهم می‌کنند. تکمیل کلیه چالش‌ها منجر به باز شدن آیتم جدیدی برای مامور 47 می‌شود که قابلیت استفاده از آن در کلیه موقعیت‌ها وجود دارد. در هفته آینده جزئیات بیشتری از بسته چالش و این آیتم جدید ارائه می‌شود.

اوخر ماه اکتبر

  • 10 قرار داد دیگر در اواخر این ماه ارائه خواهند شد. تنها تفاوت این قراردادها با دیگر قراردادها این است که یکی از بازیکنان ما اقدام به انتخاب لیست می‌کند.

آینده بازی Hitman با اقدام به فروش استودیوی سازنده توسط اسکوئر انیکس و اخراج برخی کارکنان مورد پرسش طرفداران قرار گرفت. در ماه ژوئن سازنده بازی اعلام کرد که فروش این استودیو پایان یافته و IO Interactive بطور کامل مستقل شده است و بطور رسمی مالک مجموعه بازی Hitman محسوب می‌شود.

فرشاد | اخبار | 07/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.