نویسنده: م.حافظ شنبه، 07 مرداد 1396
ساعت 13:48

فصل جدید بازی Dead by Daylight ارائه شد

3 از 5

فصل جدید بازی Dead by Daylight ارائه شد + تریلر و تصاویر

استودیوی Behaviour Digital و کمپانی Starbreeze اعلام کرده اند که فصل بعدی بازی Dead by Daylight آنها هم اکنون در دسترس قرار گرفته است. این فصل که با نام A Lullaby for the Dark معرفی شده، شامل قاتل جدید، بازمانده جدید و نقشه جدید می‌باشد. فصل A Lullaby for the Dark رایگان است و هم اکنون برای تمامی کاربران PC در دسترس قرار گرفته است. هنوز تاریخ عرضه این فصل برای Xbox On و PS4 اعلام نشده است.

بعلاوه سازندگان بازی Dead by Daylight چندین تصویر جدید از قاتل جدید و همچنین تریلری منتشر کرده اند که می‌‌توانید در پایان متن مشاهده نمایید.

بازی Dead by Daylight عنوانی در ژانر ترسناک و تلاش برای حفظ بقا می‌باشد که در مد چندنفره طراحی شده است. این بازی ابتدا در سال 2016 برای Microsoft Windows و پس از آن در سال 2017 برای Xbox One و PlayStation 4 عرضه شد. در این بازی یک گیمر در نقش قاتل بازی می‌کند و باید در جستجوی 4 بازیکن دیگر (بازماندگان) باشد و آن ها را بکشد. 4 گیمری که در نقش بازماندگان ایفای نقش می‌کنند از چشم انداز سوم شخص طراحی شده اند که دید بهتر و بازتری نسبت به محیط اطراف و در نتیجه فرار بهتر از قاتل داشته باشند. گیمری که در نقش قاتل بازی می‌کند چشم انداز اول شخص دارد.

dead

dead

dead

dead

dead

dead

dead

dead

dead

dead

dead

م.حافظ | اخبار | 29/07/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.