نویسنده: م.حافظ شنبه، 07 مرداد 1396
ساعت 12:52

بازی Battlefield 1 از مرز 21 میلیون کاربر گذشت

0 از 5

بازی Battlefield 1 از مرز 21 میلیون کاربر عبور کرده است

بازی Battlefield 1 همچنان بسیار موفق است. کمپانی Electronic Arts در این هفته اعلام کرده است که این بازی تا آخر ماه ژوئن 2017 (اواسط تیر 1396) از مرز 21 میلیون کاربر عبور کرده است. کمپانی EA در این باره اظهار داشته است: «بازی Battlefield 1 در پایان فصل بهار 2017 بیش از 21 میلیون کاربر داشته است.» این درحالی است که تعداد کاربران این بازی در چند ماه گذشته 19 میلیون گزارش شده بود.

فروش بازی و سوددهی حاصل از محتواهای اضافی آن همواره در حال رشد است و استودیوی DICE قرار است بسته الحاقی بعدی این بازی با نام In The Name of the Tsar را در ماه سپتامبر (شهریور) عرضه کند.

همچنین کمپانی EA گفته است در مراسم Gamescom که در ماه آگست (مرداد) برگزار می‌گردد چیزهای جدیدی برای بازی Battlefield 1 رونمایی خواهد کرد.

رئیس این کمپانی آقای Andrew Wilson اظهار داشته است: «ما در مراسم Gamescom از جزئیات برنامه های جدیدی که برای بازی Battlefield 1 داریم رونمایی خواهیم کرد از قبیل جنگ های فراوان، مبارزه های حماسی چندنفره و عملیات War Stories همراه با نقشه های جدید، پیشرفت عمیق تر و مدهای اضافی مورد دلخواه طرفداران، همگی در یک بسته منفرد.»

بازی Battlefield 1 عنوانی در ژانر شوتر اول شخص و مد تک نفره و چندنفره می‌باشد که در سال 2016 برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه شد. این بازی کاری از استودیوی EA DICE است و کمپانی Electronic Arts مسئولیت انتشار آن را بر عهده داشته است. داستان آن در زمان جنگ جهانی اول طراحی شده و گیمرها قادر به استفاده از سلاح های موجود در جنگ جهانی اول هستند.

م.حافظ | اخبار | 29/07/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.