نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 13 مرداد 1399
ساعت 12:00

کونامی حساب رسمی برای Silent Hill ایجاد کرده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت کونامی به تازگی اعلام کرده که حساب توییتری رسمی برای سری Silent Hill ایجاد کرده است.

دور تازه‌ای از شایعات در ارتباط با ریبوت شدن احتمالی سری بازی‌های Silent Hill، همزمان با ساخته شدن حساب رسمی این سری در توییتر شکل گرفته است. این اولین بار نیست که چنین شایعاتی مطرح شده و در ماه‌های اخیر، به دفعات شایعاتی در زمینه بازگشت مجدد این سری از طریق ساخته شدن عناوین جدید وجود داشته است. گفتنی است که حساب رسمی کونامی در توییتر، در یک پست جدید از حساب کاربری Silent Hill رونمایی کرده است.

حساب توییتری Silent Hill البته درحال حاضر آیکون تیک آبی ندارد، با این حال توسط یک پست از حساب رسمی کونامی تایید شده و می‌توان با قطعیت گفت که این حساب رسما توسط شرکت ژاپنی ایجاد شده است. جدای از شایعات درباره احیا شدن این سری بازی ژانر وحشت و بقا، اخیرا کراس اوور جدیدی در بازی Dead by Daylight با محوریت Silent Hill هم معرفی شد. باید توجه داشت که طرفداران برای مدت بسیار طولانی است که درخواست انتشار نسخه جدیدی برای سری دارند، درخواست‌هایی که تاکنون نتیجه‌ای نداشتند. با توجه به این پیش زمینه، می‌توان گفت که ساخته شدن حساب رسمی برای این سری خبر خوبی برای طرفداران این فرنچایز است.

تاکنون شایعات و گمانه‌زنی‌های بسیار زیادی درباره همکاری سونی و کونامی برای ساخت یک بازی سایلنت هیل وجود داشته است؛ گمانه‌زنی‌هایی که بعضا توسط لیک‌کنندگان شناخته شده نیز تکرار شدند. در این زمینه گرچه هنوز هیچ چیز تایید نشده، ولی این احتمال وجود دارد که در صورت درست بودن شایعات، بازی ریبوت Silent Hill در رویداد بعدی State of Play معرفی شود. باید منتظر ماند و دید که شایعه احیا شدن مجموعه سایلنت هیل چه فرجامی خواهد داشت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.