نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 13 مرداد 1399
ساعت 09:00

کلمه Xbox در لوگوی جدید Xbox Game Pass حذف شده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ حساب رسمی Xbox Game Pass در توییتر، اخیرا لوگوی جدیدی منتشر کرده که کلمه Xbox در آن حذف شده است.

از زمان رونمایی Xbox Game Pass توسط مایکروسافت، این سرویس اشتراکی به یکی از مهم‌ترین و البته محبوب‌ترین بخش‌های اکوسیستم ایکس‌باکس تبدیل شده است. عضویت در یک سرویس اشتراکی ماهانه/سالانه که از طریق آن، امکان دسترسی به کتابخانه‌ای با صدها بازی مختلف وجود دارد و بازیکنان می‌توانند عناوین فرست پارتی ایکس‌باکس را نیز از روز اول انتشار به رایگان دریافت کنند، باعث شده تا ارزش عضویت در این سرویس بالاتر برود. این سرویس حالا مدتی هست که غیر از کنسول بازی ایکس‌باکس وان، در پلتفرم پی‌سی نیز در دسترس قرار دارد و در آخرین آمارهای رسمی، به بیش از 10 میلیون مشترک دست پیدا کرده است.

پیرامون این سرویس، اخیرا حساب رسمی Xbox Game Pass در توییتر، پس از تغییر لوگوی حساب اقدام به انتشار پست جدیدی کرده و گفته که ظاهر جدیدی را امتحان می‌کند. این لوگو مشخصا کلمه Xbox را از Xbox Game Pass حذف کرده و صرفا لوگوی ایکس‌باکس در بالای عبارت Game Pass دیده می‌شود. شما این لوگوی جدید را در ادامه مشاهده می‌کنید.

xbox game pass

گفتنی است که حتی پیش از تغییر لوگو، بسیاری از مشترکین و حتی مسئولان ایکس‌باکس نیز این سرویس را به صورت خلاصه «گیم پس / Game Pass» یاد می‌کردند. مایکروسافت البته هنوز به صورت رسمی تغییر نام سرویس را اعلام نکرده و حساب توییتری رسمی آن نیز همچنان با عنوان Xbox Game Pass دیده می‌شود. با این حال برخی از فعالان صنعت گیم به این موضوع اشاره کردند که مایکروسافت بدون سر و صدا، لوگوهای مختلفی از سرویس با عنوان ساده Game Pass منتشر می‌کند.

در هر صورت، این اتفاق عجیبی نیست و مایکروسافت هم احتمالا برنامه‌هایی برای عرضه سرویس در پلتفرم‌های بیشتر، نظیر موبایل نیز دارد. با توجه به این موارد، به نظر طبیعی است که مایکروسافت سعی کند تا پیام روشن‌تری از کارکرد سرویس برای پلتفرم‌های غیر ایکس‌باکس ارسال کند. در همین رابطه، اخیرا اعلام شد که در سپتامبر، سرویس بازی استریمی xCloud نیز به صورت رسمی به Game Pass اضافه می‌شود؛ سرویسی که برای تجربه بازی‌ها، عملا فقط نیاز به نمایشگر و اتصال اینترنت وجود دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.