نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 12 مرداد 1399
ساعت 18:00

امکان نگاه کردن به اطراف در سکانس های دیالوگ Cyberpunk 2077

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مطلب جدید نشان می‌دهد که در سکانس‌های تبادل دیالوگ Cyberpunk 2077، شخصیت V می‌تواند به اطرافش برای وقایع تصادفی نگاه کند.

یکی از موردانتظارترین عناوین سال 2020 یعنی Cyberpunk 2077، تاکنون چندین بار تاخیر خورده و در آخرین گزارش، موعد عرضه این بازی به اواخر این سال منتقل شده است. با توجه به اینکه سازندگان بازی اعلام تاخیرهای دیگر را هم رد نکردند، احتمالا یکی از مهم‌ترین سوالات طرفداران عناوین نقش‌آفرینی این است که آیا بازی در سال 2020 عرضه می‌شود یا خیر.

پیرامون این بازی، اخیرا مطلب جدیدی در مجله رسمی پلی‌استیشن منتشر شده که به برخی دیگر از جزئیات پرشمار گیم‌پلی و مکانیک‌های  جالب بازی اشاره دارد. بر این اساس، ما می‌دانیم که Cyberpunk 2077 نیز مشابه بازی قبلی CD Projekt RED، شامل سکانس‌های دیالوگ بسیار زیادی خواهد بود؛ جایی که بازیکن در نقش شخصیت V، با دیگر کاراکترهای دنیای بازی به تبادل دیالوگ می‌پردازد. در حالی که این بخش‌ها در عناوین قبلی RPG، به صورت سکانس‌های ثابت انتخاب دیالوگ بود، در بازی سایبرپانک 2077 این شرایط کمی پویا شده و بازیکن می‌تواند در حین رد و بدل کردن دیالوگ به اطراف نیز نگاه کند. این موضوع نیز نه فقط به خاطر واقعی‌تر حس شدن سکانس‌ها، بلکه به این خاطر هم هست که ممکن است وقایع پیش‌بینی نشده‌ای هم اتفاق بیافتد. برای مثال ممکن است یک NPC در حال نزدیک شدن به قصد حمله باشد، و بازیکن حتی در حین سکانس دیالوگ نیز باید مراقب اتفاقات احتمالی باشد.

ایده پویا شدن سکانس‌های دیالوگ، می‌تواند منجر به بیشتر شدن هیجان بازی و بروز اتفاقات پیش‌بینی نشده در بازی شود که از این جهت یک تحول جالب خواهد بود. با این حال این اتفاق نیز ممکن است پیش بیاید که پس از چند مرتبه حادثه در حین دیالوگ، این قسمت حالتی تکراری پیدا کند و به این ترتیب، باید دید که تجربه نهایی به چه صورت خواهد بود. بازی Cyberpunk 2077 درحال حاضر برای عرضه در روز 19 نوامبر (29 آبان) اعلام شده است. بازی قرار است برای PlayStation 4، Xbox One و PC عرضه شود، اما سازندگان انتشار بروزرسانی رایگان و مخصوص نسل نهمی PS5 و Xbox Series X را نیز تایید کرده‌اند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.