نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 12 مرداد 1399
ساعت 15:00

تعدادی از باگ های مربوط به کسب پول در GTA Online برطرف شدند

3 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گزارشی نشان می‌دهد که شرکت راک‌استار، به صورت بی سرو صدا اقدام به برطرف کردن چند باگ کسب پول در GTA Online کرده است.

سری Grand Theft Auto بدون تردید یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برندها در صنعت گیم است و آخرین نسخه این بازی یعنی GTA 5، همچنان پس از هفت سال در رتبه پرفروش‌ترین‌ها دیده می‌شود، و تاکنون بیش از 130 میلیون نسخه نیز فروش داشته است. این بازی از یک ماد آنلاین مخصوص به نام GTA Online هم سود می‌برد که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و با توجه به دریافت آپدیت‌ها و محتواهای جدید، همیشه سعی در جذب بازیکنان بیشتر دارد.

پیرامون GTA Online، اخیرا گزارشی فاش شده که نشان می‌دهد راک‌استار، به صورت بدون سر و صدا و اطلاع قبلی اقدام به برطرف کردن تعدادی باگ در این بازی کرده، که قبلا توسط بازیکنان برای کسب پول مورد سوءاستفاده واقع می‌شد. یکی از این باگ‌ها پس از تکمیل مرحله Cashing Out و دریافت یک ماشین رایگان، و دیگری نیز در زمان خرید آپارتمان‌های جدید توسط دو بازیکن است. در این حالت یک بازیکن اقدام به خرید آپارتمان گران و دیگری اقدام به خرید آپارتمان ارزان می‌کنند و در ادامه مالکیت آن را به یکدیگر منتقل می‌شود. گفتنی است که راک‌استار هیچ گونه patch note خاصی در این رابطه منتشر نکرده، ولی بازیکنان گزارش دادند که دیگر امکان استفاده از این روش‌ها را ندارند. لازم به ذکر است که راک‌استار سابقه طولانی در انتشار این گونه پچ‌ها دارد که اکثر آن‌ها هم در زمینه رفع باگ‌های کسب پول بوده‌اند.

GTA 5 و Grand Theft Auto Online در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد. راک‌استار انتشار نسخه مخصوص نسل نهمی بازی در سال 2021 را نیز تایید کرده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.