نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 12 مرداد 1399
ساعت 12:00

در طول 48 ساعت بیش از 1 میلیون بازیکن بازی Grounded راتجربه کردند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Grounded جدیدترین محصول استودیو Obsidian Entertainment موفق به جذب بیش از 1 میلیون بازیکن در طول دو روز شده است.

یکی از جالب‌ترین عناوین فرست پارتی در لاین‌آپ ایکس‌باکس، بازی Grounded محصول Obsidian Entertainment بود؛ استودیویی که همیشه به خاطر ساخت عناوین بزرگ و جاه‌طلبانه RPG شناخته می‌شود، ولی این بازی جدید در ژانری کاملا متفاوت یعنی اکشن و بقا و البته در ابعاد و سایز کوچک‌تر هم بود. به هر ترتیب این بازی فعلا در حالت early access در دسترس قرار گرفته، و آمارهای جدید نیز نشان‌دهنده استقبال عالی بازیکنان از آن بوده است.

براساس پست جدید ارسال شده توسط حساب رسمی Obsidian، بازی Grounded به فاصله‌ای بسیار کوتاه یعنی 48 ساعت موفق شده تا شاهد ورود بیش از یک میلیون بازیکن باشد. این پست همچنین شامل یک پیام تشکر از جانب کارگردان بازی نیز هست. انتشار این گزارش، خصوصا پس از اینکه فاش شد بازی علیرغم عرضه رایگان در Xbox Game Pass برای هر دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و ویندوز، همچنان در رتبه اول فروش استیم قرار گرفته احتمالا جای تعجبی ندارد، و نشان‌دهنده استقبال عالی بازیکنان بوده است.

بازی Grounded درحال حاضر به صورت early access از طریق برنامه Xbox Game Preview و همچنین از طریق Steam Early Access در دسترس قرار دارد. نسخه کامل بازی طبق گزارش قبلی قرار است در سال 2021 برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.