نویسنده: آرمین صیامی زاده چهارشنبه، 03 بهمن 1397
ساعت 11:08

سیستم مبارزه‌ی نوبتی به Pillars of Eternity II اضافه می‌شود

0 از 5

به‌روز رسانی بعدی Pillars of Eternity II، سیستم مبارزه‌ی نوبتی را به این عنوان اضافه خواهد کرد

چند سالیست که به لطف عناوینی نظیر Divinity Original Sin ،Wasteland و Pillars of Eternity شاهد بازگشت شکوهمندانه‌ی نقش‌آفرینی ایزومتریک غربی هستیم؛ سازندگان این عناوین نیز همواره در تلاش بوده‌اند تا این سبک را در دسترس بازیکنان بیشتری قرار دهند. Pillars of Eternity 2: Deadfire نیز قرار است با به‌روزرسانی جدید خود که سیستم مبارزه‌ی نوبتی را به بازی اضافه می‌کند قدمی در این مسیر بردارد.

سیستم مبارزه‌ی نوبتی بازی مدتی پیش در یکی از نسخه‌های آزمایشی بازی به اشتباه درز کرده بود، اما حالا کارگردان بازی، Josh Sawyer، اعلام کرده که این به‌روزرسانی آماده‌ی انتشار است.

مبارزات نوبتی تغییر بزرگی محسوب می‌شوند؛ آقای Sawyer طی مصاحبه‌ای با سایت Shacknews توضیح داد که تغییر سیستم مبارزه به شکل نوبتی باعث کند شدن سرعت مبارزات شده و گیم‌پلی تاکتیکی ایجاد میکند که به بازیکن اجازه می‌دهد تا هرچقدر می‌خواهد به حرکت بعدی خود فکر کند و Buff و debuffهای خود را بررسی کند.

در حالت نوبتی، هر شخصیت نوبت خودش را دارد و مبارزات با ترتیب خاصی پیش می‌روند، نوبت دشمنان بین نوبت شخصیت‌های اصلی خواهد بود.

این قابلیت همراه به‌روزرسانی 4.1 عرضه خواهد شد که فعلاً در حالت بتا قرار دارد، اما استودیوی آبسیدین امیدوار است به کمک بازخورد بازیکنان، بالانس‌های بیشتری را در آن اعمال کند. این به‌روزرسانی فردا، چهارم بهمن (24 ژانویه) عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.