نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 20 مهر 1399
ساعت 18:00

The Outer Worlds به زودی برای Steam نیز در دسترس قرار می گیرد

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به اطلاعیه اخیر Obsidian Entertainment، انحصار نسخه پی‌سی بازی The Outer Worlds برای فروشگاه اپیک به زودی پایان می‌یابد.

بازی The Outer Worlds تقریبا یک سال است که در پلتفرم پی‌سی، از طریق فروشگاه اپیک گیمز عرضه می‌شود و با توجه به برخی گزارش‌ها فروش مناسبی هم در این پلتفرم داشته است. با این حال از همان زمان نیز مشخص بود که Obsidian Entertainment این بازی را به صورت زمان‌دار در انحصار این فروشگاه منتشر کرده بود، و البته بسیاری از بازیکنان پی‌سی در سایر پلتفرم‌ها نیز مایل به تجربه آن در پلتفرم خودشان بودند. در همین زمینه، این استودیو اخیرا اعلام کرده که بازیکنان استیم نیز از روز 23 اکتبر (2 آبان) شاهد اضافه شدن The Outer Worlds به این فروشگاه خواهند بود.

بازی The Outer Worlds که اولین بار در اکتبر سال 2019 منتشر شده بود، در PC جدای از فروشگاه ویندوز، فقط از طریق Epic Games Store در دسترس قرار داشت. با توجه به اطلاعیه توییتری اخیر آبسیدین، این انحصار زمانی به زودی به پایان می‌رسد. گفتنی است که در فاصله دو هفته تا عرضه رسمی، صفحه رسمی این بازی در فروشگاه استیم نیز ایجاد شده است.

The Outer Worlds درحال حاضر برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، نینتندو سوییچ و پی‌سی در دسترس قرار دارد. این بازی همچنین برای مشترکین سرویس Xbox Game Pass نیز به صورت رایگان قابل دریافت است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.