نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 04 آبان 1399
ساعت 15:00

The Outer Worlds برای استیم و GOG نیز در دسترس قرار گرفت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کاربران استیم و GOG از هم‌اکنون امکان دریافت بازی The Outer Worlds را پیدا کرده‌اند.

Obsidian Entertainment مطابق وعده قبلی خود، سرانجام بازی نقش آفرینی The Outer Worlds را برای کاربران استیم نیز در دسترس قرار داد. گفتنی است که این بازی در پی‌سی، تا به حال فقط از طریق فروشگاه ویندوز و فروشگاه اپیک گیمز به فروش می‌رسید و از این تاریخ به بعد، بازیکنان پلتفرم Steam نیز امکان دریافت بازی را دارند. در این زمینه، بازی در فروشگاه GOG نیز در دسترس قرار گرفته و فروش آن روی هر دو این پلتفرم‌ها، با 50٪ تخفیف همراه است.

در بازی The Outer Worlds، بازیکنان وارد دنیای داستانی در آینده بسیار دور می‌شوند، جایی که شرکت‌های بزرگ دست به مستعمره‌سازی سیاره‌های مختلف زدند. بازیکن در نقش the Stranger به عنوان یکی از اعضای سفینه Hope، به زودی وقایع مختلفی را در گردش در دنیای بازی تجربه و انتخاب‌های زیادی را هم در حین تعامل با دیگر کاراکترها خواهد داشت. در مجموع این بازی همیشه به عنوان دنباله معنوی Fallout: New Vegas در نظر گرفته می‌شود و از جانب منتقدان و طرفداران نیز با بازخوردهای خوبی مواجه بوده است.

The Outer Worlds درحال حاضر برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، نینتندو سوییچ و پی‌سی در دسترس قرار دارد. این بازی همچنین برای مشترکین سرویس Xbox Game Pass نیز به صورت رایگان قابل دریافت است. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی مگ از این بازی با امتیاز 9٫2 از 10 را نیز مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.