نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 11 مرداد 1399
ساعت 15:00

حالت چند نفره Halo Infinite به صورت رایگان قابل بازی است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت تایید کرده که حالت چندنفره بازی Halo Infinite به صورت رایگان قابل تجربه خواهد بود.

مهم‌ترین عنوان فرست پارتی مایکروسافت در برنامه لانچ کنسول Xbox Series X، بازی Halo Infinite است که اخیر تریلر گیم‌پلی آن نیز منتشر شد. در ارتباط با این بازی البته شایعاتی هم از جمله احتمال عدم عرضه حالت چندنفره در روز عرضه نیز وجود داشت، که البته بلافاصله توسط 343 Industries تکذیب شد. در ارتباط با حالت چندنفره، این استودیو اخیرا خبر جالبی را منتشر کرده و گفته که بازیکنان برای تجربه بخش مالتی‌پلیر Halo Infinite، نیازی به داشتن اشتراک فعال ایکس‌باکس گلد ندارند و این حالت به صورت رایگان قابل بازی خواهد شد.

با در نظر گرفتن این خبر، مایکروسافت با قرار دادن Halo Infinite در سرویس گیم پس و رایگان کردن تجربه بخش چندنفره آن، عملا همه درها را برای یک رشد سیل‌آسای ورود کاربران برای این بخش باز می‌گذارد. سازندگان این بازی، در ادامه خبر جالب دیگری را در ارتباط با حالت چندنفره اعلام کردند، که بر این اساس فاش می‌شود که تجربه این بخش در کنسول Series X قرار است با نرخ فریم 120 FPS باشد. مایکروسافت و 343 Industries، البته صحبتی درباره وجود داشتن بخشی برای خریدهای درون‌برنامه‌ای در بازی نکردند، ولی بعید نیست که در حالت چندنفره شاهد microtransactions هم باشیم. انتظار می‌رود که اطلاعات تکمیلی در آینده نزدیک به اشتراک گذاشته شود.

بازی Halo Infinite همزمان با روز عرضه Xbox Series X در تعطیلات پایانی سال 2020، برای این کنسول، Xbox One و PC عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.