نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 04 مرداد 1399
ساعت 12:00

عرضه حالت چندنفره بازی Halo Infinite با تاخیر مواجه نمی شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از انتشار شایعات از احتمال شامل نبودن حالت چندنفره در بازی Halo Infinite، استودیو 343 Industries به صورت رسمی این گزارش‌ها را تکذیب کرده است.

343 Industries و مایکروسافت، پس از مدت‌ها انتظار سرانجام در رویداد اخیر ایکس‌باکس اقدام به نمایش گیم‌پلی بازی Halo Infinite کردند. Halo Infinite جدیدترین نسخه از سری بازی‌های شوتر اول شخص و نمادین پلتفرم ایکس‌باکس یعنی هیلو است، که قرار است همزمان با لانچ کنسول جدید Xbox Series X عرضه شود. جدای از اینکه این گیم‌پلی تا چه میزان در جلب رضایت طرفداران موفق بود، روز گذشته شایعاتی منتشر شد که در آن، به احتمال عدم عرضه حالت چندنفره برای این بازی در روز اول انتشار می‌پرداخت. در همین رابطه، استودیو 343 Industries اخیرا اطمینان داده که چنین شایعه‌ای صحت ندارد و این حالت از همان روز اول عرضه در دسترس قرار خواهد داشت.

گفتنی است که این خبر در جریان یک پست توییتری از جانب برایان جارد، مدیر شبکه‌های اجتماعی استودیو منتشر شده است؛ جایی که او در پاسخ به این شایعات گفته که چنین خبرهایی صحت ندارند. گفتنی است که حالت multiplayer همیشه به عنوان یکی از محبوب‌ترین مادهای سری بازی‌های هیلو در نظر گرفته می‌شود و خصوصا در چند نسخه اخیر، این ماد به یکی از ستون‌های مجموعه نیز تبدیل شده است. احتمال می‌رود که در نمایش‌های بعدی این بازی، سازندگان بیشتر به حالت چندنفره بازی بپردازند.

بازی Halo Infinite در ادامه امسال و همزمان با عرضه کنسول نسل جدید Xbox Series X منتشر خواهد شد. این بازی همچنین برای بازیکنان Xbox One و ویندوز 10 نیز در دسترس قرار می‌گیرد. مشترکین سرویس Xbox Game Pass نیز می‌توانند این بازی را در روز لانچ در کتابخانه خود پیدا و تجربه کنند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.