نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 03 مرداد 1399
ساعت 14:00

گیم پلی بازی Halo Infinite به نمایش گذاشته شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت در جریان رویداد اخیر ایکس باکس، رسما گیم‌پلی بازی Halo Infinite را به نمایش گذاشت.

مطابق اعلام قبلی، مایکروسافت و استودیو 343 Industries در جریان رویداد اخیر ایکس‌باکس از گیم‌پلی بازی Halo Infinite رونمایی کردند. در این تریلر، بازیکن کنترل شخصیت اصلی سری هیلو یعنی مستر چیف را برعهده دارد که بازی در یک نقشه جهان‌باز تجربه می‌شود. شما در ادامه تریلر معرفی و همچنین تریلر گیم‌پلی بازی را مشاهده می‌کنید.

در Halo Infinite برخی دشمنان قدیمی سری از جمله Grunts مجددا برگشته‌اند. دنیای بازی همچنین دارای یک اکوسیستم حیات نیز هست و مستر چیف سلاح‌ها و گیرهای جدید نظیر grappling hook را نیز در اختیار دارد. همچنین بازی با توجه به اضافه شدن ابزارها و مهارت‌های جدید، گرچه حالا از حالت خطی فاصله گرفته و در یک دنیای جهان‌باز روایت می‌شود، ولی گیم‌پلی مبارزات و شوتر اول شخص بازی کاملا حس تجربه یک بازی هیلو سنتی را منتقل می‌کند. نکته مهم دیگر پیرامون این تریلر، تایید شدن امکان تجربه بازی با مشخصات 4K و نرخ فریم 60 FPS نیز هست.

بازی Halo Infinite در ادامه امسال و همزمان با عرضه کنسول نسل جدید Xbox Series X عرضه خواهد شد. این بازی همچنین برای بازیکنان Xbox One و ویندوز 10 نیز در دسترس قرار می‌گیرد. مشترکین سرویس Xbox Game Pass نیز می‌توانند این بازی را در روز لانچ در کتابخانه خود پیدا و تجربه کنند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.