نویسنده: فرشاد یکشنبه، 16 مهر 1396
ساعت 14:13

نسخه بازسازی شده بازی Stronghold 2 در استیم منتشر شد

3.89 از 5

نسخه بازسازی شده بازی Stronghold 2 با محتوای جدیدی در استیم منتشر شد

دارندگان بازی Stronghold 2 هم اکنون قادرند تا به رایگان اقدام به ارتقای بازی خود نموده و نسخه بازسازی شده را دریافت نمایند که شامل نقشه‌های جدید، بهبود کیقیت بصری، پشتیبانی از ورک‌شاپ و ... می‌شود.

استودیوی انگلیسی «فایرفلای» (Firefly) نسخه بازسازی شده بازی Stronghold 2 را برروی استیم منتشر نمود. اساساً این یک به‌روزرسانی برای بازی اصلی است که شامل حالت چند نفره می‌شود. افرادی که هم اکنون بازی Stronghold 2 را از طریق استیم در اختیار داشته باشند، قابلیت دریافت این به‌روزرسانی را به رایگان خواهند داشت. اما سایر افراد برای دریافت این بازی استراتژیک محبوب باید 15 دلار پرداخت نمایند. اگر اقدام به دریافت این بازی پیش از تاریخ 20 مهر ماه نمایید، پاداش شما 15 درصد تخفیف خواهد بود؛ یعنی این بازی به قیمت 12.74 دلار به شما تعلق خواهد گرفت.

در کنار اضافه شدن حالت چند نفره، این به‌روزرسانی شامل بهبود کیفیت بصری، الگوریتم ورک‌شاپ استیم، 6 نقشه جدید، دستاوردها، یک کار هنری دیجیتالی و موسیقی‌های متن بازی و کارت‌های تجاری استیم می‌شود.

اگر با بازی Stronghold 2 آشنایی ندارید، باید گفت که این بازی در سبک استراتژیک همزمان بوده و در ماه آوریل سال 2005 منتشر شده بود و بازیکنان موظف بودند تا در برخی مراحل اقدام به ساخت قلعه و سپس دفاع نمودن از آن نمایند یا خود را محیای نبرد با دشمنان کنند. نسخه اول این بازی در اوایل سال 2001 منتشر شده بود.

توضیحات صفحه استیم بازی:

بازی Stronghold 2: Steam Edition به بازیکنان اجازه خواهد داد تا زندگی واقعی در قلعه را تجربه نمایند. در این بازی موظف به انجام ماموریت‌های خود خواهید بود تا بتوانید جان پادشاه را از دست بارون‌هایی که بدنبال تاج و تخت هستند نجات دهید. در این بازی با اقتصاد، نبرد، سیستم جرم و جنایت و رویدادهای کلاسیک قرون وسطی روبرو هستید. این بازی دنباله‌ای از عنوان تحسین شده Stronghold است.

قابلیت‌های کلیدی

  • Stronghold Reforged: از حالت چند نفره استیم، ورک‌شاپ، دستاوردها، بهبود کیفیت تصویری، نقشه‌های جدید و ... لذت ببرید.
  • به عنوان چیزی که شایسته آن هستید بازی کنید: دزدان و جنایتکاران را با ابزار مختلفی مجازات نمایید.
  • شبیه سازی زندگی در قلعه: برگزاری دوئل، ضیافت شام یا ساخت زیربنای جنگی و نابودی دشمن.
  • تاج را بدست آورید: در بازی پیشرفت کنید و عناوین مختلفی را در حالت جدید skirmish به نام Kingmaker بدست آورید.
  • ساخت نقشه سفارشی: از طریق ورک‌شاپ استیم اقدام به ساخت و به اشتراک گذاری سناریوهای مختلفی از طریق قابلیت ساخت نقشه نمایید.
  • دوستان خود را محاصره کنید: بصورت آنلاین، همزمان با 8 بازیکن در حالت‌های Kingmaker  و Deathmatch به نبرد بپردازید.
فرشاد | اخبار | 08/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.