نویسنده: مهدی افتخاری جمعه، 08 تیر 1397
ساعت 15:27

Warner Bros نسبت به شکایت بتسدا واکنش نشان داد

0 از 5

به گفته Warner Bros، اتهامات بتسدا بی اساس هستند.

بعد از اینکه بتسدا، Warner Bros را به دزدیدن کدهای بازی Fallout Shelter برای استفاده در بازی خودشان متهم کرد، Warner Bros گفت که این اتهامات حقیقت ندارند. آن‌ها در طی بیانیه‌ای اعلام کردند:

Warner Bros یکی از آی پی سازان پیشتاز در دنیا هستند و به حق و حقوق دیگر کمپانی‌ها احترام می‌گذارند. اظهارات بتسدا در مورد اینکه بازی موبایل Westworld از کدهای عنوان Fallout Shelter استفاده می‌کند، کاملا بی اساس هستند.

سازندگان این بازی، یعنی شرکت Behaviour Interactive، تایید کردند که ادعاء بتسدا حقیقت ندارد و هیچکدام از کدهای بازی آن‌ها در بازی موبایل Westworld استفاده نشده است و Warner Bros هم تاکید کرد که به هیچ عنوان Behaviour Interactive را وادار به استفاده از کدهای Fallout Shelter نکرده است.

هفته پیش، به محض عرضه شدن بازی به App Store و Google Play، شرکت بتسدا از سازندگان آن شکایت کردند و برای اثبات اینکه گفته‌هایشان حقیقت دارد، به یک باگ که هم در بازی خودشان و هم در بازی Westworld وجود دارد اشاره کردند. بتسدا همچنین خواستار این شد که فروش این بازی فورا متوقف شده و مجازاتی برای سازندگان آن در نظر گرفته شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.