نویسنده: آرمین صیامی زاده جمعه، 08 تیر 1397
ساعت 10:58

Amy Henning استودیوی خودش را تأسیس می‌کند

0 از 5

نویسنده‌ی سری Legacy of Kain و Uncharted بعد از کنسل شدن عنوان Star Wars استودیوی Visceral کمپانی EA را ترک کرد 

 

خانم هنینگ طی مراسم Gamelab که در شهر بارسلونا برگزار شد، گفت و گویی با وب‌سایت یوروگیمر داشت و اعلام کرد که کمپانی EA را در ماه ژانویه ترک کرده است. خانم هنینگ به عنوان کارگردان پروژه‌ی جنگ‌ ستارگان استودیوی Visceral Games استخدام شده بود، اما آن پروژه کنسل و استودیو نیز بسته شد. بعدها اخباری در مورد آغاز دوباره‌ی این پروژه به‌دست EA Vancouver به گوش رسید. ایشان اذعان داشت:

من فعلاً هیچ‌کاری با جنگ ستارگان ندارم. کسی از آینده خبری ندارد، ولی آن پروژه دیگر کنسل شده است.

استودیوی Vancouver روی چیز بسیار متفاوتی کار می‌کند. دیگر همان نیست...وقتی بازی را جهان‌باز می‌کنید خیلی تغییر می‌کند و دیگر همان بازی نیست که ما رویش کار می‌کردیم. همه از کاری که ما درحال انجامش بودیم خوششان آمده بود و من خیلی دوست دارم آن را زنده کنم، اما قضیه به این سادگی نیست.

حالا خانم هنینگ استودیوی خودش را تأسیس کرده و امیدوار است بتواند آن‌ را کوچک نگه دارد.

امیدوارم بتوانم چند نفر را با همراه خود کنم، خیلی دوست دارم تا شرکت کوچکی با شش تا هشت نفر داشته باشم، حداکثر پانزده نفر، و پروژه‌های بیشتری را شروع کنم، مثلاً با واقعیت مجازی.

EA خبر بسته شدن استودیوی Visceral را در مهرماه اعلام کرد و توضیح داد که عنوان جنگ‌ ستارگانی که رویش کار می‌کردند تغییر رویه داده است. این پروژه که به آن Ragtag گفته می‌شد یک عنوان اکشن ادونچر خطی و داستان محور بود؛ عنوان در دست ساخت فعلی یک بازی جهان‌باز چندنفره خواهد بود.

 

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.