نویسنده: آرمین صیامی زاده چهارشنبه، 08 فروردين 1397
ساعت 21:51

EA Vancouver در حال ساخت نسخه‌ی جدید Star Wars است

0 از 5

ظاهراً این نسخه Open World خواهد بود

به گزارش سایت GameSpot، کمپانی EA اخیراً آگهی استخدامی برای یک سرپرست مهندسی آنلاین منتشر کرد، هرچند که بخش مربوط به Open World بودن بازی بعد انتشار اخبار حذف شد.

طبق این آگهی، EA به دنبال مهندسی برای رهبری تیمی می‌گردد که وظیفه‌ی آن، ارائه‌ی امکانات آنلاین در یک عنوان جهان‌باز Star Wars است. با اینکه اطلاعات زیادی منتشر نشده، اما طبق این آگهی، متقاضیان باید در زمینه‌ی توسعه‌ی ویژگی‌های آنلاین مثل Matchmaking، تعاملات غیرهمزمان و سرویس‌های لایو تجربه داشته باشند.

این پروژه می‌تواند ریبوت عنوانی باشد که استودیوی Visceral (سازنده‌ی Dead Space) به رهبری Amy Hening (کارگردان Uncharted 2) در حال ساخت بود. پس از بسته شدن این استودیو در سال گذشته، آقای Patrick Söderlund، معاون ریاست اجرایی EA بیانه‌ی زیر را منتشر کرد:

ما می‌خواهیم این عنوان را طوری تغییر بدهیم تا تبدیل به تجربه‌ای بزرگ و متنوع شود و با استفاده از انجین Frostbite و طراحی دوباره‌ی برخی المان‌های گیم‌پلی، یک ماجراجویی وسیع و عمیق از سری جنگ ستارگان برای بازیکنان به ارمغان آوریم که اجازه‌ی درگیر شدن بیشتری به آنان بدهد.

در حال حاضر، حقوق انتشار بازی‌های ویدیویی سری Star Wars در دست EA است و این کمپانی، استودیو‌های مختلفی نظیر DICE و Respawn را مسئول ساخت عناوین مختلف از این سری کرده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.