نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 02 خرداد 1402 - 11:00
1 از 5

Star Wars استودیو Ubisoft Massive احتمالا با تاخیر عرضه می شود

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت به عنوان یکی از ناشران بزرگ و اصلی صنعت بازی، چندین ماه مداوم عرضه بزرگی نداشته که این موضوع برخلاف سیکل عرضه‌های پرتعداد و بزرگ این شرکت در سال‌های اخیر است. در این رابطه شایعات و گمانه‌زنی‌های مختلفی از تاخیر یا حتی لغو برخی پروژه‌های استودیوهای این شرکت وجود داشته، ولی در هر صورت این کمپانی فرانسوی هنوز هم فهرست جالبی را برای عرضه در ماه‌های آینده تایید کرده است. Assassin’s Creed Mirage، Skull and Bones، The Crew Motorfest، XDefiant، Avatar Frontiers of Pandora و البه یک «بازی بزرگ» و اعلام نشده در همین لیست جای می‌گیرند، که به گفته مدیران شرکت قرار است تا پیش از آوریل 2024 (فروردین-اردیبهشت سال آینده) عرضه شوند.

به عقیده برخی از فعالان صنعت بازی، بازی بزرگ و اعلام نشده این شرکت احتمالا پروژه Star Wars تیم Massive خواهد بود که هنوز نام رسمی یا نمایش خاصی دریافت نکرده و توسط سازندگان سری The Division توسعه داده می‌شود. با توجه به اطلاعاتی که از بازی در دسترس است، این پروژه به صورت داخلی با اسم رمز Project Helix و توسط Julian Gerighty کارگردان عناوین اخیر سری دیویژن تولید می شود. در ارتباط با این پروژه، اخیرا گزارش‌های غیررسمی از جانب دو منبع منتشر شده که فاش می‌کنند روند توسعه آن چندان خوب پیش نمی‌رود و به این ترتیب ممکن است عرضه در سال مالی جاری میلادی را از دست بدهد.

در این رابطه البته هنوز چیزی به صورت رسمی تایید نشده، ولی در مجموع از بازی Star Wars تیم Massive به عنوان یکی از معدود عناوین بلاک‌باستری یوبی‌سافت درکنار مجموعه‌هایی نظیر Assassin’s Creed یاد می‌شد که شرکت امیدواری زیادی به موفقیت آن دارد. در صورتی که این شایعه واقعیت داشته باشد، انتشار بازی در طول سال مالی فعلی می‌تواند دور از انتظار باشد و به این ترتیب احتمال تاخیر در عرضه به سال مالی بعدی یعنی 2025 وجود دارد. در این زمینه البته یوبی‌سافت گفته که پیرامون شایعات نظری نمی‌دهد و به این ترتیب باید منتظر برگزاری رویداد 12 ژوئن (22 خرداد) Ubisoft Forward بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.