نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 26 ارديبهشت 1402 - 11:00
0 از 5

احتمال عرضه Xbox بازی Metal Gear Solid 3 Remake وجود دارد

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ گزارش‌ها پیرامون ساخته شدن نسخه ریمیک از بازی کلاسیک Metal Gear Solid 3 مدتی هست که جدی‌تر از هر زمان دیگر به گوش می‌رسد و در این رابطه بازار گمانه‌زنی نیز بسیار داغ بوده است. این موضوع خصوصا با در نظر گرفتن رفتارهای اخیر کونامی است که با انتشار خبر ساخت و عرضه بازی Silent Hill 2 remake علاقه خود را به بازگشت جدی‌تر به صنعت گیم نشان داده است. در این رابطه به همین ترتیب خبرهای غیررسمی نیز از ساخته شدن Metal Gear Solid 3 Remake وجود داشته است.

در ارتباط با ساخت بازی Silent Hill 2 remake نکات جالب زیادی وجود دارد که از جمله آن‌ها به توسعه این پروژه توسط استودیو بلوبر تیم، والبته انحصاری کنسولی بودن آن برای PS5 است. با توجه به چنین پیش‌زمینه‌‌ای، این احتمال نیز مطرح شده که Metal Gear Solid 3 Remake نیز در صورت تایید ممکن است انحصاری پلی‌استیشن باشد. در همین ارتباط، اخیرا یک خبرنگار صنعت بازی یعنی Jez Corden ادعا کرده که با توجه به شنیده‌هایش ممکن است Metal Gear Solid 3 برای ایکس‌باکس هم عرضه شود. به گفته او، کونامی قرارداد تجاری با سونی امضا کرده و این موضوع واقعیت دارد، با این حال همچنان Metal Gear Solid 3 Remake می‌تواند به ایکس‌باکس راه پیدا کند و این یک انحصاری تمام و کمال PS5 نیست. او در ادامه گفته که این قرارداد می‌تواند از نوع انحصاری زمانی، محتوا و DLC انحصاری یا حقوق بازاریابی باشد و به این ترتیب احتمال عرضه ایکس‌باکس آن دور از انتظار نیست.

پیش از این شایعاتی وجود داشت که کونامی در جریان E3 2023 از این بازی رونمایی و تاریخ عرضه دیگر بازی‌ها نظیر سایلنت هیل 2 را اعلام خواهد کرد. با این حال این رویداد درنهایت لغو شد و به این ترتیب ممکن است این اطلاعیه‌ها از طریق رویداد‌های مربوط به پلی‌استیشن اعلام شوند. گفته شده که سونی احتمالا برنامه‌ای برای روز 25 می و برگزاری رویداد PlayStation Showcase خواهد داشت که البته این موضوع نیز درحال حاضر به صورت شایعه مطرح است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.