نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 08 تیر 1397
ساعت 09:00

بازیکنان State of Decay 2 از مرز ۳ میلیون نفر عبور کرد

0 از 5

مایکروسافت همزمان با اعلام خبر عبور تعداد بازیکنان بازی State of Decay 2 از مرز ۳ میلیون نفر، عرضه یک DLC جدید را نیز تایید کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یکی از مهم‌ترین بازی‌های انحصاری مایکروسافت در سال جاری، بازی State of Decay 2 است؛ یک بازی زامبی محور و جهان‌باز با تمرکز روی المان‌های بقا که علیرغم بازخوردهای منفی منتقدان در زمان عرضه، این بازی عملکرد بسیار خوبی را در مدتی کوتاه، از حیث جذب مخاطب ثبت کرد. به علاوه کمتر از یک ماه پیش بود که خبرهایی درباره عبور تعداد بازیکنان این بازی از مرز ۲ میلیون نفر حکایت داشت که بازی، چنین آماری را هم در کم تر از دو هفته به دست آورده بود. صرف‌نظر از اینکه یکی از دلایل موفقیت آماری بازی، حضور این عنوان در سرویس اشتراکی Xbox Game Pass است، به تازگی نیز مشخص شده که حالا آمار بازیکنان State of Decay 2 از مرز سه میلیون نفر هم عبور کرده است. در استقبال از این آمار، مایکروسافت اعلام کرده که بسته الحاقی جدیدی برای این بازی به نام Independence Pack عرضه کرده است.

درباره محتویات این DLC، پس از نصب آن سه وسیله نقلیه جدید Pyrohawk، Burninator و Meatwagon به بازی اضافه می‌شوند. غیر از این، سلاح‌های جدید Freedom Ringer، Grillmeister و BBQ Fork هم به عنوان سلاح‌های استاندارد و Pyro Launcher و Starshank Launcher pack هم به عنوان Explosive punch در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

این بسته الحاقی همچنین حالا امکان کرفت کردن و استفاده از firework ها را هم به بازی اضافه می‌کند؛ پیش‌نیازهای کرفت کردن از جمله Block Rocker، Reign o’ Fire، Bouncing Boris و XL Firework Shell هم از طریق این DLC  در دسترس قرار می گیرند. گفتنی است که Independence Pack یک بسته الحاقی پولی است که با هزینه ۴٫۹۹ دلار قابل خرید خواهد بود. البته دارندگان نسخه Ultimate Edition بازی، DLC را به شکل رایگان دریافت می‌کنند و مشترکین Xbox Game Pass هم می‌توانند آن را با ۱۰ درصد تخفیف تهیه کنند.

پیش از این در خبری دیگر پیرامون این بازی، در بازی‌مگ مطالعه کردید که استودیو Undead Labs اقدام به انتشار یک Patch بیست گیگابایتی برای بازی کرده بود. همچنین در کنفرانس اختصاصی مایکروسافت در E3 2018 نیز این کمپانی به شکل رسمی، تایید کرد که استودیو سازنده بازی State of Decay 2 توسط مایکروسافت خریداری شده است. بازی State of Decay 2 در تاریخ ۱ خرداد، به شکل انحصاری برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و PC عرضه شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.