نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 13 خرداد 1397
ساعت 10:30

یک Patch بزرگ ۲۰ گیگابایتی برای State of Decay 2 عرضه شد

5 از 5

استودیو Undead Labs، اخیرا یک پچ بزرگ و حجیم را برای رفع تعداد زیادی از مشکلات و باگهای بازی State of Decay 2 منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی State of Decay 2، جدیدترین عنوان انحصاری مایکروسافت است که مدتی پیش عرضه شد و هم‌اکنون برای دارندگان اشتراک فعال سرویس Xbox Game Pass هم قابل دریافت است. این بازی گرچه یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های ماه بریتانیا شد و آمار یک میلیون بازیکن را در طی دو روز از عرضه رسمی به ثبت رساند، ولی در مجموع با نقدهای ضعیفی هم مواجه شد و استودیو سازنده آن یعنی Undead Labs، قول داد که بازخوردهای وارد شده به بازی را مد نظر قرار دهد. حالا این شرکت طبق وعده‌ای که داده بود، به تازگی اقدام به انتشار یک patch جدید برای بازی کرده که حجم قابل توجه ۲۰ گیگابایتی دارد. آندد لبز توضیحاتی نیز پیرامون این patch ذکر کرده و به نظر می‌رسد که با دریافت آن، تعدادی از مشکلات فنی و پرتعداد گزارش شده رفع خواهد شد.

پچ ورژن ۱٫۲ بازی State of Decay 2 حجمی ۲۰ گیگابایتی دارد و بیشتر تمرکز آن روی رفع مشکلات فنی، پایداری و بهینه‌سازی بازی و کاهش مشکلات مرتبط با crash کردن بازی است. مشکلات مرتبط با شبکه نیز از جمله موارد ذکر شده است که با این پچ رفع خواهد شد و به نظر پس از دانلود آپدیت، احتمال کم‌تری دارد که بازیکنان از سرورهای چندنفره آنلاین بازی کیک شوند.

پچ ورژن ۱٫۲ بازی، همچنین شامل انجام ارتقاهایی در سایر بخش‌ها نیز می شود. برای مثال پس از نصب این آپدیت، باگ مربوط به جدا شدن دوربین از بازیکن در زمان سوار شدن ماشین که توسط برخی گزار شده بود، یا باگ مرتبط با پرتاب کردن نارنجک وقتی که درست جلوی صورت بازیکن و روی هوا نارنجک متوقف می‌شد از جمله باگ‌هایی هستند که بازیکنان پس از دانلود پچ، شاهد رفع‌شان خواهند بود.

آندد لبز با توجه به حجم ۲۰ گیگابایتی پچ، جزئیات زیاد دیگری نیز از کارکرد آن منتشر کرده است. یکی از از مشکلات مهم دیگر نیز که پس از نصب این آپدیت رفع می‌شود، این است که بازیکنان دیگر با مشکلاتی نظیر نامیرا بودن زامبی‌ها در اثر ضربات مشت و ... مواجه نمی‌شوند. فهرست کامل نکات و جزئیات پچ ۱٫۲ بازی State of Decay 2 را نیز می‌توانید از طریق وب سایت رسمی بازی مشاهده کنید. درمجموع رفع مشکلات در گستره وسیعی از باگ‌های گزارش شده است و آندد لبز سعی کرده علاوه بر رفع این مشکلات، تجربه گیم‌پلی بازی را نیز بهبود ببخشد. باید در نظر گرفت که حتی با وجود این حجم عظیم از آپدیت، هنوز مشکلات و باگ‌های حل نشده زیادی در بازی وجود خواهد داشت و این استودیو به این نکته نیز اشاره کرده، که همچنان به پشتیبانی از بازی، رفع مشکلات و ارتقا تجربه کاربری State of Decay 2 ادامه می‌دهد.

علاوه بر موضوع رفع مشکلات و باگ‌های بازی، آپدیت‌های بعدی State of Decay 2 احتمالا شامل اضافه شدن محتواهای جدید به بازی نیز خواهد بود. این با در نظر گرفتن این حقیقت است که به هر شکل طرفداران ایکس‌باکس وان انتظارات بیشتری از این بازی انحصاری ۲۰۱۸ پلتفرم خودشان دارند، و امیدوارند که مایکروسافت منابع بیشتری را به این عنوان اختصاص دهد.

بازی State of Decay 2 در تاریخ ۱ خرداد عرضه شد و منتقدین در مجموع بازخوردهای منفی و ضعیفی به بازی وارد کردند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.