نویسنده: آرمین صیامی زاده یکشنبه، 13 خرداد 1397
ساعت 20:19

جزئیات پیش‌خرید Red Dead Redemption 2 اعلام شد

0 از 5

Red Dead Redemption 2 را پیش‌خرید کنید، در GTA Online پول‌دار شوید!

فروشگاه مایکروسافت امروز، زودتر از موعود، جزئیات پیش‌خرید عنوان Red Dead Redemption 2 شرکت راک‌استار را اعلام کرد که بدین شرح است:

  • The War Horse
  • The Outlaw Survival Kit
  • پول اضافه برای بخش داستانی بازی
  • 500,000 دلار پول برای GTA Online که بلافاصله پس از پیش‌خرید بازی قابل دسترسی است. پس از پیش‌خرید عنوان 2 Red Dead Redemption از طریق فروشگاه مایکروسافت در Xbox، این پول را می‌توانید با جست و جوی عبارت "$500,000 for Grand Theft Auto Online" در فروشگاه مایکروسافت پیدا کنید.

علاوه بر این‌ها، در صورت پیش‌خرید بازی تا تاریخ 31 جولای (9 مرداد) یک نقشه‌ی گنج نیز برای بخش داستانی بازی دریافت خواهید کرد.

آمریکا، سال 1899. اواخر دوره‌ی غرب وحشی شروع شده و قانون‌گذاران، بقایای یاغیان را شکار می‌کنند. کسانی که خود را تسلیم نکنند کشته می‌شوند. آرتور مورگان و باند Van der Linde، بعد از این که نقشه‌ی دزدیشان به هم می‌خورد، مجبور به فرار می‌شوند. با وجود مأموران فدرال و جایزه‌بگیرانی که به دنبالشان هستند، این باند برای زنده ماندن و ادامه‌ی راه و روش خود، مجبور است در زمین‌های ناهموار قلب آمریکا دست به قتل و غارت بزند. با افزایش درگیری‌های داخلی بین اعضای این گروه، شخصیت اصلی بازی، Arthur Morgan مجبور است بین ایده‌آل‌های خود و وفاداری به گروهی که او را پرورش داده‌اند دست به انتخاب بزند.

Red Dead Redemption 2 در تاریخ 5 آبان 1397 برای PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد و هنوز سخنی از نسخه‌ی PC بازی گفته نشده. بخشی از محتوای چندنفره‌‌ی بازی به علت قراردای بین راک‌استار و سونی ابتدا برای PS4 منتشر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.