نویسنده: آرمین صیامی زاده جمعه، 08 تیر 1397
ساعت 16:26

Valve قصد دارد تا Steam Spy را با چیزی بهتر جایگزین کند

0 از 5

این کمپانی قرار است Steam Spy را با ابزاری دقیق‌‍تر و مفیدتر جایگزین کند

چندی پیس در ماه آوریل، کمپانی Valve تغییراتی اساسی در حریم شخصی کاربران ایجاد کرد که باعث غیرقابل استفاده شدن یکی از درد بخورترین ابزارهای اطلاعات، یعنی سایت Steam Spy شد، اما حالا آن‌ها درحال ساخت جایگزینی هستند که به گفته‌ی خودشان بهتر خواهد بود.

Jan-Peter Ewert، رئیس بخش توسعه‌ی تجاری کمپانی Valve، در جواب به سوال یکی از حاضران کنفرانس روسی White Nights درباره‌ی ایجاد یه ابزار تحلیلی مثل Steam Spy جواب داد:

رویکرد کلی ما همیشه این بوده که APIهای آزادی را در دسترس قرار دهیم تا اگر کم و کاستی در ارائه‌ی خدمات از طرف ما وجود داشت، کاربرانمان بتوانند وارد عمل شوند.

این حفره‌ی بود که Steam Spy تا قبل از اعمال تغییرات حریم شخصی پر می‌کرد، البته آقای Ewert اضافه کرد که این ابزار در دقت خود اختلافاتی داشت؛ برای بعضی از بازی‌ها بسیار دقیق و برای بعضی نیز پر از اشتباهات بود. به گفته‌ی ایشان، آن‌ها در حال ساخت ابزار و راه‌های جدید برای استخراج اطلاعات از استیم هستند و سعی می‌کنند چیزی بهتر و دقیق‌‍تر از Steam Spy را در دسترس کاربران قرار دهند.

سازنده‌ی Steam Spy، آقای Sergey Galyonkin در واکنش به این اخبار، طی توییتی اعلام کرد که مشتاقانه منتظر عرضه‌ی این جایگزین خواهد بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.