نویسنده: محمدرضا حیدری شنبه، 02 تیر 1397
ساعت 09:04

Bethesda از Warner Bros شکایت می‌کند

0 از 5

شکایت Bethesda از Warner Bros به علت کپی‌برداری کدهای بازی موبایل Westworld از کدهای بازی Fallout Shelter

بنا بر گزارش TMZ، کمپانی Bethesda از Warner Bros و Behaviour Interactive، سازنده‌ی بازی Fallout Shelter، شکایت می‌کند. در اسناد دادگاهی، Bethesda افشا می‌کند که با Behaviour Interactive در سال 2014 و قبل از شروع کار این استودیو برای ساخت Westworld، قراردادی بسته است که مربوط به ساخت Fallout Shelter می‌شود.

Fallout Shelter یک بازی مدیریتی و ساخت‌وساز محور، با طراحی جذاب و دوست‌داشتنی است که در آن شما باید نقش مدیر یک پناهگاه را ایفا کنید. در این بازی باید اعضای پناهگاه خود را زنده نگه‌دارید، آن‌ها را عاشق یکدیگر کنید تا بچه‌دار شوند و همچنین با خطرات بیرونی مبارزه کنید. همچنین شما می‌توانید اعضای پناهگاه خود را به خارج از پناهگاه بفرستید تا به جمع‌آوری منابع برای شما بپردازند.

fallout shelter

Westworld یک بازی مدیریت پارک با طراحی جذاب و دوست‌داشتنی است که در آن شما باید نقش یک کارمند جدید کمپانی Delos (شرکتی که در فیلم بیشتر سهام پارک Westworld را در دست دارد) را برای کنترل پارک و زیرزمین ایفا کنید. ساختن ربات‌های میزبان و مطابقت دادن آن‌ها با مهمانان برای رفع نیازها و امیالشان، از جمله کارهایی هستند که باید در این بازی انجام دهید.

westworld game

اگر برایتان این سؤال پیش‌آمده که –بدون توجه به شباهت بسیار زیاد این دو بازی به یکدیگر- Bethesda از کجا متوجه یکسان بودن کدهای Westworld و Fallout Shelter شده، باید بگوییم که وجود باگ‌های موجود در بازی Westworld که در اولین نسخه‌های Fallout Shelter هم وجود داشتند باعث این اتفاق شده است.

حال Bethesda خواستار از دسترس خارج شدن Westworld و قطع شدن سود حاصل آن توسط Warner bros است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.