نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 23 خرداد 1399
ساعت 15:00

به گفته سونی قیمت و تاریخ عرضه دقیق PS5 در آینده اعلام می‌شود

4 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی گفته که طرفداران برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با PS5، از جمله قیمت و تاریخ عرضه منتظر رویدادهای بعدی باشند.

رویداد خبری و دیجیتال PS5: The Future of Gaming، شب گذشته و با استقبالی بسیار بالا برگزار شد و با توجه به کیفیت بازی‌های به نمایش گذاشته شده، سورپرایزهای بزرگ و البته رونمایی از طراحی نهایی کنسول PlayStation 5، آیتم‌های پرشمار این برنامه همچنان محل بحث طرفداران و فعالان صنعت گیم است. در رابطه با رویداد اخیر البته گرچه موارد بسیار زیادی فاش شده، ولی سونی گفته که هنوز اطلاعات بسیار بیشتری نیز باقی مانده که طرفداران در آینده شاهد به اشتراک گذاری‌شان خواهند بود.

پس از پایان پخش استریم اخیر، سونی در اطلاعیه‌ای گفته که «ما خبرها در زمینه قیمت کنسول و تاریخ عرضه دقیق آن را در آینده منتشر می‌کنیم.» این اطلاعیه به موعد خاصی برای پخش رویداد بعدی PS5 اشاره نکرده است، ولی در زمینه قیمت، معمولا کمپانی‌ها این اطلاعات را در تاریخی نزدیک به لانچ فاش می‌کنند. در این زمینه البته قطعا قیمت‌گذاری کنسول بازی رقیب یعنی Xbox Series X نیز در تصمیم‌گیری سونی تاثیرگذار خواهد بود.

مارک سرنی به عنوان معمار ارشد سخت‌افزاری PS4 و PS5، در یک مقطع گفته بود که قیمت نهایی کنسول با توجه به ویژگی‌های پیشرفته‌ای که دارد برای گیمرها مقبول خواهد بود. به این ترتیب قیمت‌هایی که برای کنسول پیشنهاد شده، تاکنون به صورت گمانه‌زنی بودند که در محبوب‌ترین قیمت‌ها در میان تحلیلگران، بازه قیمتی بین 450 تا 500 دلار مطرح بوده است. این کنسول البته دارای یک نسخه بدون درایو نوری و دیسک‌خوان هم هست که بایستی از نظر قیمتی ارزان‌تر از نسخه معمولی باشد.

کنسول بازی پلی‌استیشن 5 در تعطیلات پایانی سال 2020 عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.