نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 05 تیر 1399
ساعت 18:00

کارگردان Assassin’s Creed Valhalla از ادامه پروژه کناره گیری کرد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اشرف اسماعیل کارگردان خلاق بازی Assassin’s Creed Valhalla اعلام کرده که از ادامه پروژه برای رسیدگی به مسائل شخصی کناره‌گیری می‌کند.

طرفداران سری بازی‌های اساسینز کرید، پس از یک سال وقفه کاملا آماده بازگشت مجدد به این مجموعه و سفر به یک دوره تاریخی دیگر هستند. بازی امسال این سری یعنی Assassin’s Creed Valhalla، مدتی پیش به صورت رسمی معرفی شد؛ عنوانی که قرار است بازیکنان را به دوره وایکینگ‌ها و منطقه جغرافیایی شمال اروپا و بریتانیا ببرد. بازی Valhalla درحال حاضر مراحل ساخت خود را در استودیو یوبی‌سافت مونترال می‌گذراند، گروه بزرگی از بازیسازان که همزمان مشارکت چندین استودیو جهانی دیگر یوبی‌سافت را پشت سر خود می‌بینند. پیرامون این تیم، اخیرا اشرف اسماعیل کارگردان خلاق بازی اعلام کرده که برای رسیدگی به مسائل شخصی خودش، از ادامه کار روی پروژه کناره‌گیری می‌کند.

Ashraf Ismail سابقه طولانی در یوبی‌سافت و این سری را دارد و در گذشته، وظیفه کارگردانی Assassin’s Creed 4: Black Flag و Assassin’s Creed: Origins را هم برعهده داشت. گفتنی است که این تصمیم، اندکی پس از انتشار گزارش‌ها از جانب افراد مختلف علیه تعدادی از بازیسازان گرفته شده که آن‌ها را متهم به بدرفتاری و عدم صداقت در برقراری ارتباط کرده بودند. یکی از این بازیسازان نیز اشرف اسماعیل بوده و در پست توییتری خود نیز به نوعی این گزارش‌ها علیه خود را تایید کرده است. پیرامون این خروج، یوبی‌سافت در اطلاعیه‌ای گفته که این کارگردان از کارگردانی این پروژه کناره‌گیری و برای مدتی از یوبی‌سافت خارج می‌شود. یوبی‌سافت همچنین گفته که تیم سازندگان این بازی، پس از این تصمیم نیز کاملا به وظیفه خود برای تولید یک بازی بزرگ و موردرضایت طرفداران متعهد هستند.

لازم به ذکر است که انتشار چنین گزارش‌هایی علیه بازیسازان شناخته‌شده، در این روزها زیادتر نیز شده و اشرف اسماعیل تنها مورد از این دست نیست.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.