نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 06 تیر 1399
ساعت 09:00

تریلر جدید Cyberpunk 2077 در رویداد Night City Wire منتشر شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ رویداد خبری Cyberpunk 2077 با عنوان Night City Wire برگزار و در جریان آن نمایش‌ها و اطلاعات بیشتری از این بازی به اشتراک گذاشته شد.

مطابق وعده قبلی سی‌دی پراجکت، رویداد خبری و لایواستریمی Night City Wire با محوریت بازی Cyberpunk 2077 به تازگی برگزار شد که در جریان آن، طرفداران شاهد نمایش تریلر داستانی جدید، سکانس‌های جدید گیم‌پلی و صحبت‌ها و اطلاعات جدیدتری بودند. شما می‌توانید تریلر داستانی جدید بازی با عنوان The Gig و سکانس‌های جدید گیم‌پلی را نیز در یوتیوب مشاهده کنید.

با توجه به تریلر، داستان این بازی پیرامون کاراکتر V و دوستش Jackie است که قصد ربودن یک bio-chip مخصوص یعنی «immortality chip» را از یک کمپانی بزرگ را دارند. گفتنی است که در داستان‌های سایبرپانکی، شرکت‌های بزرگ در نقش ضدقهرمان‌های اصلی معرفی می‌شوند. در داستان این بازی، شرکتی که V قصد ربودن بایو چیپ از آن‌ها را دارد Arasaka نام دارد که پاسخ مرگباری به این نقشه می‌دهد. در انتهای این تریلر نیز یک بار دیگر شاهد دیده شدن شخصیت Johnny Silverhand با بازی کیانو ریوز هستیم که به صورت هولوگرام دیده می‌شود.

در جریان اطلاعات و نمایش‌های گیم‌پلی، شاهد عنصر تنوع در انواع گیم‌پلی هستیم و به نظر می‌رسد که درنظر گرفتن همین عنصر وجود داشتن انواع مختلفی از گیم‌پلی در سکانس‌ها براساس تصمیمات بازیکن و ... از دلایل اصلی تاخیرهای پیاپی بازی بوده باشد. بازی همچنین جدای از اینکه تحولات پیش روی داستانی و گیم‌پلی را به صورت آنی براساس انتخاب‌ها و نحوه بازی ارائه می‌کند، حتی نحوه شروع بازی نیز متفاوت است و براساس انتخاب‌ها و طراحی شخصیت V براساس جنسیت و سایر ویژگی‌های شخصیتی، در مجموع در سه سناریو مختلف می‌توان بازی را شروع کرد که هر کدام از این‌ها نیز شرایط ویژه خودشان را دارند.

از دیگر مواردی که رونمایی شد، یک بخش جالب از بازی با عنوان Braindance است که در جریان آن، بازیکن می‌تواند در متن خاطرات و قسمت خاصی از حافظه شخصی دیگر قرار بگیرد و آن خاطره یا حافظه را تجربه کند. به علاوه جزئیات بیشتری از شهر Night City نیز مشخص شد که حالا می‌دانیم این یک شهر بسیار زنده و پویا با شهروندان قابل تعامل است. این شهر همچنین از شش ناحیه تشکیل می‌شود که دور تا دور شهر را نیز منطقه‌ای با عنوان Badlands احاطه می‌کند.

یکی دیگر از مواردی که در جریان رویداد اخیر تایید شد، ساخته شدن مجموعه انیمه جدید و مخصوص این بازی بود که توسط Trigger ساخته خواهد شد.

بازی سایبرپانک 2077 در روز 19 نوامبر (29 آبان) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و گوگل استیدیا عرضه می‌شود. عرضه بروزرسانی ارتقادهنده نسل نهمی بازی برای PS5 و Xbox Series X نیز به صورت رایگان خواهد بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.