نویسنده: پدرام پورامامعلی دوشنبه، 16 بهمن 1396
ساعت 23:39

خالق Diablo بازی نقش آفرینی جدیدی را در سال 2018 عرضه خواهد کرد

0 از 5

 

دیوید برویک خالق سری بازی‌های Diablo مشغول ساخت عنوان جدیدی است

بازی‌ساز مشهور، دیوید برویک (David Brevik) که زمانی با استودیوهایی همچون Blizzard North و Gazillion Entertainment کار می‌کرد، در سال 2018 بازی جدید خود به نام It Lurks Below را عرضه خواهد کرد. این بازی توسط استودیوی Graybeard Games Studio ساخته می‌شود. همانند بازی‌های قبلی برویک از جمله Diablo و Marvel Heros، عنوان It lurks Below نیز دارای المان‌های بازی‌های RPG و موارد بسیار برای لوت کردن است. بر خلاف ساخته‌های قبلی برویک، It Lurks Below یک پروژه کوچک است که خودش آن را می‌سازد.

It Lurks Below همانند سری Diablo سبک گشت و گذار در سیاچاله‌های مختلف را داراست که در کنار ویژگی جهان باز بودنش، به بازیکنان امکان ساخت و ساز می‌دهد. چنین چیزی را قبلا در بازی‌های Minecraft و Terraria تجربه کرده‌ایم. برویک در مصاحبه‌ای با Polygon اظهار داشت که طرفدار پروپاقرص بازی‌های فوق (و Starbound) است؛ اما قصد دارد که عناصر جدیدی را به دلخواه خودش وارد این سبک کند.در ادامه بخشی از صحبت‌های برویک را می‌خوانید:

من دوست داشتم در چنین بازی‌هایی (Minecraft و...) اهداف بیشتری وجود داشته باشد. دلم می‌خواست یک بازی RPG بسازم که در آن کلاس‌های مختلف و لول-آپ به همراه آیتم‌های متنوع وجود داشته باشد و با پیشروی در بازی قدرت بازیکن برای مبارزه با نیروهای شر افزایش یابد.

برویک می‌گوید It Lurks Below ترکیب جذابی است از سبک بازی‌های قدیمی‌اش یعنی Diablo و Hellsgate: London با بازی‌هایی که در حال حاضر به آن‌ها علاقه‌مند است. بازی 2 بعدی و پیکسلیِ جدید برویک به بازیکنان این امکان را می‌دهد در لول‌های مختلفی که دائما در بازی بوجود می‌آیند، به جستجو بپردازند و با هیولاها مبارزه کنند؛ همچنین آیتم‌های فراوانی برای لوت کردن در نظر گرفته شده است. به گفته‌ی خود برویک وقایع It Lurks Below به صورت تصادفی رخ خواهند داد.

بازیکنان در نبردهای این بازی می‌توانند از گرز استفاده کنند و از ابزاری همچون کلنگ هم برای حفر زمین و هم مبارزه با دشمنان بهره ببرند. این سلاح‌ها دارای مشخصات و درجه‌بندی برای قابلیت‌های مختلف خود، خواهند بود. برویک با الهام از بازی دیابلو، برای مبارزه با باسها نیز استراتژی مخصوص به هرکدام را در بازی گنجانده است. It Lurks Below دارای 3 درجه سختی Normal، Creative (که آسان‌ترین است) و Hardcore خواهد بود.

it lurks below

برویک قصد دارد بازی جدیدش را در سال جاری و بر روی شبکه‌ی Steam عرضه نماید. یک نسخه‌ی اختصاصی بتا از بازی تنها برای 200 نفر در همین هفته عرضه خواهد شد.

It Lurks Below یک سال است که در دست ساخت قرار دارد. برویک می‌گوید ایده‌ی این بازی را از پروژه‌ای گرفته که ساخت آن ممکن بود تا 10 سال نیز طول بکشد. وی این ایده را در مقیاس کوچک‌تری پردازش نمود به طوری که بتواند خودش به تنهایی آن را بسازد. از طراحی هنری تا موسیقی و برنامه‌نویسیِ It Lurks Below، همه‌چیز بر عهده‌ی برویک بود. این بازیساز که سابقه‌ی کاری 25 ساله دارد، مدعی شده فضای It Lurks Below را تا حد امکان تیره و ترسناک جلوه داده است.

برویک به عنوان تنها سازنده‌ی It Lurks Below قصد دارد پس از عرضه‌ی بازی نیز بر روی آن کار کند. وی در این رابطه می‌گوید:

قرار است که با توجه به بازخورد مخطبان، بخش‌های جدیدی را به بازی اضافه کنم. در بازی Marvel Heros نیز به سختی مشغول انجام چنین کاری بودم. طراحی هنری بازی سخن‌ترین کاری بود که در روند ساخت تجربه کردم زیرا به هیچ وجه ذوق هنری ندارم. بیشترین زمان را برای همین بخش صرف کردم اما بالاخره با آن کنار آمدم. برای ساخت چنین اتمسفری باید به خوبی با بازی‌های پیکسلیِ کلاسیک آشنا باشید.

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.