نویسنده: احسان ناخدا جمعه، 13 بهمن 1396
ساعت 14:57

مدیر عامل سونی از سمت خود استعفا داد

0 از 5

کاز هیرای از سمت خود استعفا داد

مدتی قبل، شرکت سونی یک خبر بسیار مهم را اعلام کرد؛ آقای کاز هیرای که پیش از این رهبری بخش Playstation این کمپانی را بر عهده داشت، از سمت خود کناره‌گیری کرد. جانشین کاز هیرای، آقا کنیچیرو یوشیدا خواهد بود که هم‌اکنون به عنوان مدیر ارشد مالی، مدیر اجرایی شرکت و معاون رئیس اجرایی در شرکت سونی مشغول به فعالیت است. البته اگر از طرفداران این شخص هستید نباید نگران شوید، چرا که کاز هیرای در اولین روز ماه آپریل به هیئت رئیسه سونی خواهد پیوست و فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

هیرای در بیانیه‌ای اعلام کرد:

از زمان انتصاب من به عنوان مدیرعامل شرکت سونی، من اظهار داشتم ماموریت من این است که اطمینان حاصل کنم که سونی همچنان به رضایت مشتریان خود ادامه می‌دهد و کنجکاوی آن‌ها را برطرف می‌سازد. برای این منظور، من خودم را وقف دگرگونی شرکت و سودآوری آن کردم، و حالا که در سومین و آخرین سال برنامه‌ریزی کلی شرکت قرار داریم، میزان سوددهی ما از آنچه که انتظار داشتیم بیشتر شده و من بسیار به این موضوع افتخار می‌کنم. من از سوی مردم می‌شنوم که می‌گویند سونی به روزهای اوج خود برگشته، و این مرا هیجان‌زده می‌کند.

از آنجایی که رویکرد شرکت بسیار حیاتی و مهم است و در برنامه میان مدت جدیدمان قرار گرفته‌ایم، من فکر کردم حالا زمان ایده‌آلی است که رهبری تیم را به یک فرد جدید واگذار کنم. این تصمیم بخاطر آینده سونی و شروع یک فصل جدید در زندگی من خواهد بود. جانشین من، کنیچیرو یوشیدا، از زمانی که در دسامبر سال 2013 به سونی برگشته، مرا حمایت کرده و مشارکت آن در به موفقیت رساندن و دگرگون کردن سونی فراتر از یک مدیر ارشد مالی و یا یک شریک تجاری بوده است. اقا یوشیدا یک تفکر استراتژیک عمیق و یک شخصیت متعهد را برای بدست آوردن اهدافی مشخص ترکیب کرده و من باور دارم که او فردی بسیار با تجربه و دارای چشم‌انداز است و قدرت رهبری بی‌نظیری در زمینه مدیریت دارد؛ به همین دلیل، او فرد مناسبی برای پیشرفت و مدیریت شرکت در آینده است. به عنوان رئیس هیئت مدیره، مطمئنا آقا یوشیدا و تیم مدیریتی جدید را پشتیبانی و حمایت خواهم کرد.

یوشیدا هم به نوبه خود از کاز هیرای و هیئت مدیره سونی بخاطر اطمینان آن‌ها و انتصاب وی به عنوان مدیرعامل شرکت، سپاس‌گزاری کرد.

طبق گفته‌ها، کاز هیرای از سفرهای متعددی که مجبور بود انجام دهد، خسته گردیده و حالا قصد دارد که زمان بیشتری را با خانواده خود در کالیفرنیا سپری کند. وی برای اولین بار در سال 1995 به شرکت سونی پیوست.

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 151
    تشکر: 52
    تشکرشده: 90
    پروفایل psn: Odoseus
    رتبه لیدربرد psn: 14
    کنسول‌های بازی:

    دقیقا بر اساس صحبت های خودش کمپانی رو در بهترین شرایط اونم بر اساس اخرین گزارش مالی کمپانی، تحویل مدیر و همکار خودش داد، یاد بگیرن بعضی ها که در هر شرایطی دو دستی چسبیدن به مدیریت و ول کن نیستن و بماند طی دوران مدیریتشون همه چیز رو هم نابود میکنن

    ‏SirGhas از این نوشته تشکر کرده است.
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    آقا فکر کردم یوشیدا استعفا داده :amaz:

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.