نویسنده: احسان ناخدا پنج شنبه، 12 بهمن 1396
ساعت 19:41

تاریخ انتشار Red Dead Redemption 2 مشخص شد

5 از 5

تاریخ انتشار Red Dead Redemption 2 برای PS4 و Xbox One اعلام شد

چندی پیش، شرکت راک‌استار تاریخ انتشار بازی Red Dead Redemption 2 را اعلام کرد. این عنوان در تاریخ 4 آبان 1397 برای PS4 و Xbox One روانه بازار خواهد شد. لازم به ذکر است که این تاریخ بصورت رسمی از سوی Rockstar Games اعلام شد؛ این کمپانی بخاطر تاخیر دوباره این اثر عذرخواهی کرد. 

Red Dead Redemption 2 در ابتدا قرار بود پاییز سال 2017 عرضه شود، ولی انتشار آن تا بهار سال 2018 تاخیر خورد؛ حالا هم همانطور که خواندید، برای تجربه این بازی باید تا پاییز سال 2018 صبر کنیم. البته این تاخیر دوباره باعث می‌شود تا راک‌استار زمان بیشتری برای بهبود بازی داشته باشد.

راک‌استار در رابطه با این تاخیر گفت: 

ما مشتاقیم اعلام کنیم که Red Dead Redemption 2 در تاریخ 4 آبان 1397 روانه بازار خواهد شد. ما از همه طرفداران بخاطر این تاخیر عذرخواهی می‌کنیم. با اینکه امیدوار بودیم بازی را زودتر منتشر کنیم، ولی حالا زمان بیشتری را برای پولیش و بهینه کردن بازی احتیاج داریم. ما خالصانه از صبر و شکیبایی شما تشکر می‌کنیم و امیدواریم وقتی که بازی را تجربه کردید، موافق باشید که این عنوان ارزش این همه صبر کردن را داشت. در این لحظه، از شما خواهش میکنیم که تصاویر زیر را مشاهده کنید. ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که در هفته‌های پیش‌رو، اطلاعات بیشتری را با شما به اشتراک بگذاریم.

red dead screenshot 1

red dead screenshot 2

red dead screenshot 3

red dead screenshot 4

red dead screenshot 5

red dead screenshot 6

red dead screenshot 7

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1396
    نظرها: 48
    تشکر: 72
    تشکرشده: 51
    کنسول‌های بازی:

    نمیدونم چرا حس میکنم باز دوباره تاخیر میخوره و میره برا بهار 2019 -_- مثل بقیه بازیای راکستار -_-

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.