نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 12 آذر 1399
ساعت 09:00

Red Dead Online حالا به صورت مستقل و جداگانه نیز قابل خرید است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ راک‌استار گیمز اخیرا نسخه مستقل Red Dead Online که قبلا فقط از طریق بازی Red Dead Redemption 2 قابل تجربه بود را در دسترس قرار داد.

راک‌استار گیمز مطابق اعلام قبلی، اخیرا نسخه مستقل و جداگانه Red Dead Online را برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر کرده است. این بازی در پلتفرم‌های یاد شده، قرار است تا روز 15 فوریه 2021 (27 بهمن) با قیمت 5 دلار به فروش برسد، ولی از آن تاریخ به بعد قیمت بازی به 20 دلار افزایش پیدا می‌کند. گفتنی است که بازیکنان پلی‌استیشن برای تجربه بازی همچنان به اشتراک PlayStation Plus و بازیکنان ایکس‌باکس نیز به Xbox Live Gold احتیاج خواهند داشت.

بازی Red Dead Online که فقط به صورت آنلاین قابل تجربه است، به بازیکن امکان انتخاب از بین چند نقش مهارتی خاص یعنی Bounty Hunter، Naturalist، Trader و Collector را می‌دهد. در این بازی که براساس نقشه Red Dead Redemption 2 است، بازیکن امکان گردش و انجام دادن انواع مختلفی از فعالیت‌ها و همچنین مراحل داستانی را دارد که طبیعتا این فعالیت‌ها، شامل مبارزه با دیگر بازیکنان یا تشکیل تیم‌های هفت نفره گانگستری در غرب وحشی نیز هست.

لازم به ذکر است که بازیکنان کنسولی امکان دنبال کردن بازی از طریق کنسول‌های نسل نهمی را هم دارند، چون این بازی مستقل نیز به صورت backwards compatible در PS5 و Xbox Series X/S اجرا می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.