نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 11 آذر 1399
ساعت 18:00

استودیو سری سونی در سن دیگو ظاهرا هنوز به فعالیت ادامه می دهد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گزارشی جدید نشان می‌دهد که استودیو سری و هنوز معرفی نشده سونی در San Diego، همچنان به فعالیت روی پروژه‌ای نامعلوم ادامه می‌دهد.

در طول چند سال گذشته، خبرهای جسته و گریخته مختلفی از یک استودیو بازی‌سازی رونمای‌نشده متعلق به سونی در شهر سن دیگو وجود داشته است. سونی گرچه هنوز هم این تیم را معرفی نکرده و به این ترتیب مشخص هم نیست که روی چه پروژه‌ای کار می‌کنند، ولی با توجه به لیست‌های استخدامی و جذب تعدادی از بازیسازان شناخته شده از استودیوهای بزرگ، از ابتدا این شایعات وجود داشت که این تیم احتمالا قرار است روی یکی از IP های بزرگ سونی نظیر سری Uncharted کار کند.

در ارتباط با این استودیو، اخیرا فاش شده که یکی از اعضا یعنی John Bautista از این تیم جدا شده و صحبت‌های او درباره خروج، این احتمال را تقویت کرد که به نظر استودیو به کلی تعطیل شده است؛ گفتنی است که Bautista در صحبت‌های پس از خروج در حساب توییتری خود از «یک تجربه دیوانه‌وار در یک شرکت شگفت ‌انگیز» گفت که البته «درنهایت کارها آن‌طور که پیش‌بینی می‌شد پیش نرفت». مشخصا این صحبت‌ها باعث شد تا گمانه‌زنی از تعطیل شدن این استودیو سری، پس از چند سال کار روی پروژه‌ای نامعلوم شکل بگیرد. پیرامون این گمانه‌زنی، Bautista در پست تازه‌ای اقدام به شفاف‌سازی کرده و گفته که صحبت‌هایش، فقط مرتبط با خودش بوده و او بوده که درنهایت تصمیم به جدایی گرفته، چون استودیو فعال و کار روی پروژه نیز همچنان دنبال می‌شود.

همان‌طور که گفته شد هنوز خود این استودیو رسما معرفی نشده و اطلاعات از آن، به فهرست‌های استخدامی و خبر جذب برخی از بازیسازان بزرگ از تیم‌هایی نظیر ناتی داگ مربوط است. با توجه به جذب بازیسازان مستعد و اشاره به کار روی IP های بزرگ و شناخته شده، بسیاری این گمانه‌زنی را دارند که پروژه اعلام نشده در دست ساخت توسط این تیم می‌تواند Uncharted 5 باشد. در هر صورت با توجه به تایید ادامه فعالیت استودیو، می‌توان امیدوار بود که در آینده خبرهای بیشتری از این تیم منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.