نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 11 آذر 1399
ساعت 15:00

با تایید CD Projekt عرضه The Witcher 3 در سوییچ سودآوری داشته است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته CD Projekt RED پورت نسخه سوییچ برای بازی The Witcher 3: Wild Hunt به صورت غیرمنتظره‌ای موفقیت‌آمیز بوده است.

شمارش معکوس برای عرضه پروژه بعدی شرکت خوشنام CD Projekt RED یعنی Cyberpunk 2077 شروع شده، و این بازی شدیدا مورد انتظار قرار است پس از چندین سال طی کردن فرایند ساخت و تحمل چندین مرتبه تاخیر در عرضه، سرانجام در روز 10 دسامبر (20 آذر) منتشر شود. پیرامون این استودیو، البته سی‌دی پراجکت در سال گذشته یک محصول دیگر نیز عرضه کرد که آن هم پورت غیرمنتظره بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای پلتفرم نینتندو سوییچ بود. پیرامون انتشار این بازی که از لحاظ بزرگی دنیای قابل گردش، گرافیک و فنی در سطوح بسیار بالایی قرار دارد، همیشه تردیدهای زیادی برای عرضه روی کنسول سوییچ وجود داشت. با وجود این تردیدها، این پورت درنهایت عرضه شد که گزارش‌های مختلف نیز به فروش خوب این نسخه اشاره داشتند.

پیرامون پورت نسخه سوییچ بازی The Witcher 3، اخیرا Adam Kiciński از سی‌دی پراجکت مجددا تاکید کرده عرضه این بازی به صورت غیرمنتظره‌ای تبدیل به یک موفقیت بزرگ شد. به گفته او، این موفقیت در حدی بوده که می‌توان از آن به عنوان یک شتاب‌دهنده جدید سودآوری یاد کرد چون از زمان معرفی و عرضه، شرکت شاهد رشد آمار درآمدزایی در بازه سال به سال شده است.

The Witcher 3: Wild Hunt در حال حاضر برای PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X|S، Nintendo Switch و PC در دسترس قرار دارد. گفتنی است که CD Projekt قبلا وعده عرضه نسخه مخصوص نسل نهمی این بازی برای PS5 و Xbox Series X|S را نیز داده که می‌تواند سودآوری بازی برای شرکت را تا سال‌های آینده نیز به دنبال داشته باشد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.