نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 16 آبان 1399
ساعت 15:00

آمار فروش GTA 5 به 135 میلیون و Red Dead 2 به 34 میلیون رسیده است

3.2 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گزارش مالی سه ماهه دوم Take Two Interactive، نشان از ادامه فروش دو عنوان Grand Theft Auto 5 و Red Dead Redemption 2 دارد.

کمپانی Take Two Interactive اخیرا گزارش مالی خودش از سه ماهه دوم سال مالی جاری را منتشر کرده، که آمارهای فروش سه ماه منتهی به سپتامبر 2020 را شامل می‌شوند. در این رابطه، حالا مشخص شده که مجموع درآمد خالص شرکت در این سه ماه 841 میلیون دلار بوده که کاهش 2 درصدی را به نسبت درآمدهای سه ماهه اول نشان می‌دهد. با وجود کاهش درآمد مجموع، تیک تو در بخش درآمدها از مخارج جاری بازیکنان (خرید DLC، خریدهای درون برنامه‌ای، واحد پول مجازی و ...) 56 درصد بهتر عمل کرده که حالا این بخش، 59 درصد از مجموع درآمد گزارش شده شرکت را شامل می‌شود.

در بخش خلاصه درآمدها از بخش‌های مختلف و از مجموع 841 میلیون گزارش شده، حدود 711 میلیون دلار از طریق خریدهای دیجیتال و غیرفیزیکی بود که این بخش حالا 85 درصد کل آمار درآمد شرکت در سه ماه دوم را شامل می‌شود. در این زمینه پرفروش‌ترین بازی‌های شرکت NBA 2K20، NBA 2K21 و Grand Theft Auto Online هستند که عمده سهم را از درآمدهای سه ماهه دوم شرکت داشتند. گفتنی است که پیرامون آمار فروش بازی‌ها، حالا مشخص شده که دو بازی آخر شرکت راک‌استار، یعنی Grand Theft Auto 5 و Red Dead Redemption 2 به روند رو به رشد فروش خود ادامه دادند، و حالا مجموع فروش خود را به ترتیب به 135 میلیون و 34 میلیون نسخه رساندند.

در ارتباط با عناوین دیگر منتشر شده توسط تیک تو، فروش بازی The Outer Worlds به سه میلیون نسخه و The Mafia: Trilogy نیز به دو میلیون نسخه رسیده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.