نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 16 آبان 1399
ساعت 12:00

بخش Photo Mode از ابتدا در Assassin’s Creed Valhalla وجود دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته یوبی‌سافت، بازی Assassin’s Creed Valhalla از روز اول عرضه شامل بخش مخصوص Photo Mode نیز خواهد بود.

یکی از محبوب‌ترین حالت‌های جانبی در چند بازی قبلی سری Assassin’s Creed، پیرامون Photo Mode بود که اتفاقا با استقبال خوب طرفداران نیز مواجه بوده است. با توجه به نزدیک شدن به موعد عرضه جدیدترین بازی سری یعنی Assassin’s Creed Valhalla، یوبی سافت به تازگی تایید کرده که این حالت از همان روز لانچ بازی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

با توجه به پست توییتری یوبی‌سافت در حساب رسمی سری، Photo Mode در بازی Assassin’s Creed Valhalla از تعداد زیادی گزینه سفارشی‌سازی تصاویر و همچنین فیلترهای مختلف برخوردار است. بازیکن برای مثال می‌تواند منظره مورد نظر خود را از نظر شرایط آب و هوایی، دما، عمق محیط، مه و دود و ... به شکل دلخواه سفارشی کند. این موارد البته جدای از گزینه‌های همیشگی بخش‌های Photo Mode هستند، و به گفته شرکت این ماد در آینده بروزرسانی‌های بیشتر و گزینه‌های جدیدتر نیز دریافت خواهد کرد.

بازی Assassin’s Creed Valhalla در روز 10 نوامبر (20 آبان) برای Xbox Series X/S، Xbox One، PS4، PC و Stadia منتشر می‌شود. بازیکنان PS5 نیز همزمان با لانچ اولیه این کنسول در 12 نوامبر (22 آبان) امکان تجربه بازی در این پلتفرم را نیز دارند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.