نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 15 آبان 1399
ساعت 18:00

هشدار اینسامنیاک درباره اسپویل های اخیر Spider-Man: Miles Morales

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اینسامنیاک گیمز به طرفداران Marvel’s Spider-Man: Miles Morales درباره لیک‌ها و اسپویل‌های منتشر شده در اینترنت هشدار داده است.

پس از مدت‌ها انتظار، کنسول نسل نهمی PS5 یک هفته دیگر عرضه خواهد شد، و همراه با این کنسول، سونی چند بازی انحصاری روز لانچ هم منتشر خواهد کرد. در بین این عناوین فرست پارتی، احتمالا جذاب‌ترین بازی به جدیدترین ساخته استودیو اینسامنیاک و دنباله بازی Marvel’s Spider-Man سال 2018 مربوط است. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales که دنباله مستقیم آن بازی است، بازیکنان را بار دیگر به دنیای جهان‌باز نیویورک برمی‌گرداند تا یک بار دیگر گردش در این شهر توسط اسپایدر من را تجربه کنند.

پیرامون این بازی به تازگی مشخص شده که در فضای اینترنت ممکن است اسپویل‌های داستانی، درزهای اطلاعاتی و لیک‌های مختلفی پخش شده باشد. در این رابطه، جیمز استیونسون مدیر ارتباطی اینسامیاک از طریق صفحه رسمی توییتری خود، به طرفداران هشدار داده که مراقب اسپویل‌ها و درزهای اطلاعاتی موجود در اینترنت باشند. به گفته او، به بازه زمانی خاصی از چرخه عرضه بازی نزدیک شدیم که ممکن است در برخی نقاط دنیا، بازی زودتر از موعد عرضه به دست بازیکنان برسد و به این ترتیب طرفداران بهتر است تا پیش از نمایش‌ها و عرضه رسمی بازی توسط اینسامنیاک و سونی، از توجه به آن‌ها خودداری کنند.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در روز 12 نوامبر (22 آبان) و همزمان با روز لانچ PlayStation 5، برای این پلتفرم و همچنین PS4 منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.