نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 08 تیر 1399
ساعت 15:00

Crash Bandicoot 4 در دو حالت مدرن و کلاسیک قابل تجربه است

4 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با تایید Toys for Bob، بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time دارای دو درجه سختی retro و modern است.

درحالی که موفقیت عناوین ریمیک قبلی سری کرش باندیکوت، باعث شد تا طرفداران چندان از معرفی Crash Bandicoot 4 توسط اکتیویژن متعجب نباشند، با این حال همچنان بازخوردهای آن‌ها نسبت به این بازی بسیار عالی بوده است. پیرامون این بازی، اخیرا فاش شده که تعداد مراحل قابل تجربه در آن، به بیش از 100 مرحله می‌رسد که باعث می‌شود تا از مجموع مراحل سه بازی اول نیز بیشتر باشد.

استودیو Toys for Bob سازنده این بازی، که پیش از این سابقه ساخت عناوین Skylanders و Spyro Reignited Trilogy را هم در کارنامه دارد، توضیحات جدیدی را درباره Crash Bandicoot 4: It's About Time منتشر کرده است. براین اساس، Crash Bandicoot 4 دنباله مستقیم برای سومین نسخه اصلی سری یعنی Crash Bandicoot: Warped است که توسط ناتی داگ در سال 1998 عرضه شد. با این حال، این موضوع به معنی این نیست که سازندگان بازی جدید، عناوین بعدی ساخته شده در این سری توسط استودیوهای دیگر را نظیر Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex و Crash: Twinsanity به شکل کامل نادیده گرفته باشند؛ بلکه با توجه به عرضه نشدن یک بازی جدید برای سری به مدتی طولانی، استودیو مایل بوده تا روند تکاملی این مجموعه را حفظ کند.

با توجه به همین گزارش، Toys for Bob گفته که گرچه این بازی حالتی مدرن و تکامل‌یافته از گیم‌پلی کلاسیک سری کرش باندیکوت را ارائه می‌کند، ولی طرفداران قدیمی‌تر نیز می‌توانند از طریق حالت Retro از آن لذت ببرند. به این ترتیب بازی از طریق دو حالت retro و modern سعی می‌کند تا طرفداران قدیمی و تازه‌وارد را راضی کند. حالت retro یا سنتی، تجربه گیم‌پلی از بازی را ارائه می‌کند که با عناوین کلاسیک سری در PS1 تشابه دارند. این شامل سیستم جمع‌آوری میوه و تعداد جان‌ها، game over و ... است. حالت مدرن اما از قابلیت ذخیره خودکار یا automatic checkpoints پشتیبانی می‌کند و همین موضوع نیز باعث شده تا سیستم تعداد جان‌ها برداشته شود. در حالت سنتی، جمع‌اوری 100 میوه باعث به دست آوردن یک جان می‌شد، ولی در حالت مدرن این میوه‌ها نقش collectible را دارند و باید 100 میوه برای تکمیل collectible مرحله جمع‌آوری شود.

بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time در روز 2 اکتبر (11 مهر) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.