نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 08 تیر 1399
ساعت 12:00

Square Enix از ماه آینده میلادی چندین بازی جدید معرفی خواهد کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته اسکوئر انیکس، این شرکت امسال به جای برگزاری یک کنفرانس جامع خبری، عناوین خود را به شکل جداگانه در طول دو ماه آینده معرفی می‌کند.

Square Enix اعلام کرده که از چندین بازی جدید در طول ماه‌های جولای و آگوست رونمایی خواهد کرد. این گزارش در ادامه گمانه‌زنی‌های قبلی در همین رابطه است و به این ترتیب این کمپانی ژاپنی امسال به دلیل بحران کرونا، به جای برگزاری یک کنفرانس جامع خبری استراتژی دیگری را برای معرفی بازی‌های جدید خود دنبال خواهد کرد. یک سخنگوی اسکوئر انیکس در این رابطه چنین گفته است:

بله ما درحالت طبیعی، بازی‌های جدید خودمان را در E3 معرفی می‌کردیم. ما این برنامه را داشتیم که یک کنفرانس مشابه ولی به صورت دیجیتال و جایگزین داشته باشیم. با این حال این برنامه محقق نشد چون منابع مورد نیاز تکمیل نشده بودند. به این ترتیب ما بازی‌های جدید را به شکل جداگانه و در زمان‌بندی‌های معین رونمایی می‌کنیم. چندین بازی جدید به همین ترتیب در جولای و آگوست معرفی خواهند شد.

مشابه گمانه‌زنی قبلی، حالا رسما تایید شده که علیرغم کنسل شدن E3 2020، اسکوئر انیکس تمایل به برگزاری رویداد دیجیتال مشابهی را داشته ولی درنهایت این اتفاق ممکن نشده است. تا پیش از این، اسکوئر انیکس در طول سال‌های قبل در E3، کنفرانس‌های خبری مشابه Xbox و Ubisoft داشت. رویدادی که البته امسال به خاطر بحران شیوع ویروس کرونا لغو شد و ناشران، کنفرانس‌های خبری دیجیتالی را تهیه و پخش می‌کنند.

پیرامون اینکه Square Enix از چه بازی‌هایی رونمایی می‌کند، گمانه‌زنی‌های مختلفی وجود دارد. معرفی Final Fantasy XVI و نمایش‌های جدید از Project Athia و Kingdom Hearts: Melody of Memory از جمله موارد محتمل در این رابطه هستند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.