نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 08 تیر 1399
ساعت 09:00

میزان تولید Nintendo Switch درحال بازگشت به حالت عادی است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته نینتندو، تولید کنسول نینتندو سوییچ با توجه به بحران کرونا، درحال بازگشت به حالت طبیعی است.

شیوع ویروس کرونا از چین و در ادامه تبدیل شدن آن به یک بحران جهانی، مشکلات بسیار زیادی را در سطح جهان ایجاد کرده است. یکی از مهم‌ترین مشکلات، توقف فعالیت خطوط تولید محصولات سخت‌افزاری بود و در اوایل سال 2020، خبرهایی از کمبود نینتندو سوییچ در بازارهای جهانی منتشر شده بود. نینتندو البته در آن زمان اعلام کرده بود که درتلاش است تا این کمبود را جبران کند، ولی با در نظر گرفتن ادامه‌دار بودن بحران کرونا، بسیاری از خطوط تولید در چین یا در حالت توقف کامل بودند یا با ظرفیت حداقلی کار می‌کردند.

پیرامون وضعیت تولید کنسول‌های سوییچ، نینتندو اخیرا اعلام کرده که این وضعیت درحال بازگشت به حالت عادی است، هرچند هنوز نگرانی‌هایی در این رابطه وجود دارد. این صحبت‌ها که توسط Shuntaro Furukawa مدیرعامل نینتندو اعلام شده، او تایید کرده که وضعیت تولید کنسول‌های نینتندو سوییچ از ماه جاری (ژوئن)، تقریبا به حالت قبل از شیوع کرونا بازگشته است و انتظار می‌رود که در تابستان، این شرایط کاملا به حالت معمول بازگردد. او همچنین در زمینه تولید بازی و نرم‌افزار نیز گفته که تا پایان سال 2020، انتظار ندارد که مشکل چندانی به وجود بیاید؛ هرچند این وضعیت ممکن است با بروز احتمالی موج‌های دیگر از شیوع ویروس کرونا تغییر کند.

گفتنی است که بسیاری از کمپانی‌های تولید کننده محصولات سخت‌افزاری، در طول سال 2020 با چنین مشکلاتی مواجه بودند و حالا خطوط تولید در وضعیت بهتری قرار دارد. این امید وجود دارد که بروز احتمالی موج‌های دیگر از شیوع کرونا تاثیر موج اول را نداشته باشد، و تولیدکنندگان آمادگی بیشتری پیدا کرده باشند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.