نویسنده: میلاد شجری جمعه، 28 دی 1397
ساعت 09:00

اولین تریلر و ویدیو‌‌های گیم‌پلی رسمی از بازی Mortal Kombat 11 منتشر شدند

5 از 5

کمپانی برادران وارنر و استودیو ندررلم سرانجام در جریان یک استریم زنده، از بازی Mortal Kombat 11 به صورت کاملا رونمایی کردند.

عنوان Mortal Kombat 11 یکی از بهترین سوپرایز‌های مراسم گیم اواردز ۲۰۱۸ میلادی بود که با نمایش تریلری زیبا از مبارزه دو شخصیت اسکورپین و دارک ریدن، معرفی شد. حال در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ و طبق وعده‌ای که پیش‌تر داده شده بود، کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) و استودیو ندررلم (NetherRealm Studios) به صورت کامل از نسخه جدید این سری مبارزه‌ای رونمایی کردند. در جریان یک استریم زنده که شب گذشته برگزار شد، اولین تریلر گیم‌پلی رسمی به نمایش درآمد؛ در این تریلر ما شاهد تصاویری از شخصیت‌های نام آشنای سری نظیر اسکورپین، دارک ریدن، لو کانگ، کنگ لائو، باراکا، ساب-زیرو، سونیا و اسکارلت، یکی از مبارز‌های بازی Mortal Kombat 9، هستیم. در ادامه شما می‌توانید این تریلر را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

استودیو ندررلم در کنار این تریلر، ویدیو‌هایی از گیم‌پلی بازی Mortal Kombat 11 نیز به نمایش گذاشت. در این ویدیو‌ گیم‌پلی‌ها که شامل صحبت‌های خالق سری مورتال کمبت یعنی «اد بون» می‌شوند، ما شاهد مبارزه شخصیت‌های سونیا در مقابل اسکارلت و باراکا در مقابل اسکورپین هستیم که سعی شده تا ویژگی‌ها و مکانیک‌های منحصر بفرد هر کدام از این شخصیت‌ها در مبارزات به نمایش گذاشته شود. اد بون در بخشی از صحبت‌های خود تایید کرد که بازیکنان قادر خواهند بود تا مبارز‌های خود را شخصی‌سازی کنند که ویدیو مربوط به آن نیز در ادامه متن گنجانده شده است.

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

استودیو ندررلم در ادامه همچنین تریلر دیگری از عنوان Mortal Kombat 11 منتشر کرد که به نمایش برخی از فیتالیتی‌های بازی که کاملا جدید نیز هستند، می‌پردازد. در ادامه شما را دعوت می‌کنیم تا این تریلر را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ سوم اردیبهشت‌ماه ۹۸ (۲۳ آوریل ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. پیش از عرضه رسمی اما یک بتا اختصاصی از بازی روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در ماه مارس برگزار می‌شود که فقط پیش‌خریدکنندگان به آن دسترسی دارند. گفتنی است که نسخه جدید از سری مورتال کمبت دارای نسخه Premium Edition است که در کنار بازی اصلی، شامل Kombat Pack می‌شود که دسترسی به تمامی محتویات آینده را برای خریدار میسر می‌سازد.

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آبان 1393
    نظرها: 84
    تشکر: 71
    تشکرشده: 96
    کنسول‌های بازی:

    واااااااااااااااااااااای فوق العاده بود:vamp: گرافیکش به نظر خیلی بالاست، فک کنم بالاخره رفتن سراغ آنریل 4. و احساس می‌کنم انیمیشن‌های مبارزات بازی رو ایندفعه بهتر درست کردن و مثل قبل داغون نیست. عجب خشونتی هم داشت یعنی اصلا آدم کیف میکنه:blink:
    حالا نمیشد زودتر بدن بازی رو؟ هنوز سه ماه دیگه باید صبر کنیم:TT:

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.