نویسنده: میلاد شجری جمعه، 28 دی 1397
ساعت 10:00

اولین تریلر داستانی بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد

0 از 5

استودیو ندررلم اولین تریلر و جزییات داستانی از بازی Mortal Kombat 11 را منتشر کرد.

استودیو ندررلم (NetherRealm Studios) در جریان مراسم رونمایی کامل از بازی Mortal Kombat 11، تریلر‌ها و ویدیوهایی پر از خون و خشونت از گیم‌پلی بازی را به نمایش گذاشت که البته این تمام ماجرا نبود. در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، این استودیو همچنین اولین تریلر و جزییات بخش داستانی این بازی مبارزه‌ای را به اشتراک گذاشت. این تریلر داستانی که مربوط به مقدمه یا همان Prologue بازی می‌شود، تعامل شخصیت‌های ریدن و شیناک را بعد از رویداد‌های بازی Mortal Kombat X به نمایش می‌گذارد و یک شخصیت کاملا جدید و البته بسیار مهم را معرفی می‌کند.

در تریلر داستانی مربوط به بخش آغازین بازی Mortal Kombat 11 شاهد این هستیم که ریدن طلسم شخصیت شیناک را به گردن آویخته و در حال شکنجه کردن وی است. در ادامه شیناک به ریدن یادآور می‌شود که نمی‌توان یک Elder God را کشت اما مدافع قلمرو زمین بون توجه به این صحبت، سر از تن شیناک جدا می‌کند و به او می‌گوید که سرنوشت‌های بدتری از مرگ وجود دارند. انتهای این تریلر جایی است که اولین آنتاگونیست یا شخصیت بد اصلی زن در سری بازی‌های مورتال کمبت یعنی کرانیکا (Kronika) از راه می‌‌رسد؛ شخصیتی که به نام «نگهدارنده‌ی زمان» (Keeper of Time) شناخته می‌شود و قادر است زمان را کنترل کند. به نظر می‌رسد که کرانیکا از کار‌های ریدن بسیار خشمگین شده و معتقد است که وی با کشتن شیناک، تعادل تاریخ را برهم زده است؛ بنابراین دست به هر کاری خواهد زد تا نظم را دوباره به دنیا برگرداند و سرنوشت‌ها را آن‌طور که می‌خواهد، بنویسد. در ادامه شما می‌توانید این تریلر را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ سوم اردیبهشت‌ماه ۹۸ (۲۳ آوریل ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.