نویسنده: هادی سه شنبه، 07 آبان 1398
ساعت 21:59

دیوید لیچ: عاشق کار با واچوفسکی هستم

0 از 5

هنوز هم باورش سخت است که دنباله‌ای از سری The Matrix در راه است. بسیاری از طرفداران سینما از این بابت بسیار هیجان‌زده‌اند. طرفداران سه‌گانه اصلی بی‌صبرانه مشتاق دستپخت بعدی لانا واچوفسکی (Lana Wachowski) هستند و بسیاری از عوامل ساخت سه‌گانه قبلی، برای بازگشت در این فیلم علاقه نشان داده‌اند و بسیاری، از جمله کیانو ریوز (Keanu Reeves) در فیلم جدید حضور خواهند داشت. دیوید لیچ (David Leitch)، یکی از افرادی است که بسیار مشتاق همکاری دوباره با واچوفسکی است.

امروزه ، این کارگردان با عناوینی همچون Deadpool 2 و Hobbs and Shaw، حسابی سر زبان‌ها افتاده ولی با این وجود می‌گوید که اگر واچوفسکی  او را قبول کند، حاضر است هر کاری که لازم باشد برای The Matrix 4 انجام دهد:

اگر لانا زنگ می‌زد و از من می‌خواست تا هر کاری در فیلم انجام دهم، من قبول می‌کردم؛ [حاضرم] ‌پایه‌ها و کیسه‌های شنی را جابجا کنم... من عاشق کار کردن با او و عاشق کار با خواهرش هستم. احساس می‌کنم بخش عظیمی از پیشینه فیلمسازی خودم را نه تنها به فیلم‌های ماتریکس، بلکه به Speed Racer و Ninja Assassin نیز مدیونم. آن‌ها مربیان فوق‌العاده‌ای برای من بوده‌اند، بنابراین اگر زنگ بزنند، آنجا خواهم بود. [حتی حاضرم] پذیرایی کنم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.