نویسنده: هادی سه شنبه، 07 آبان 1398
ساعت 20:38

رویکرد متفاوت آل‌پاچینو و دنیرو نسبت به فیلم The Irishman

5 از 5

The Irishman، جدیدترین فیلم مارتین اسکورسیزی، بازیگران فوق‌ستاره‌ای دارد. این فیلم جو پشی را از دوره بازنشگستگی خود خارج کرد و همچنین بازیگرانی افسانه‌ای همچون آل‌پاچینو و رابرت دنیرو، در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. هنگامی که بحث بهترین بازیگران حال حاضر جهان پیش آید، آل پاچینو و دنیرو، دو نامی هستند که اغلب به زبان خواهند آمد. این دو بازیگر تقریبا هم‌سن هستند و در چند دهه گذشته، مسیرهای شغلی مشابهی را تجربه کرده‌اند.

با این حال، اگر چه آل پاچینو و دنیرو از آیکون‌های نسل سینما هستند، با این وجود به ندرت در کنار هم بازی کرده‌اند. در واقع اسکورسیزی جزو معدود کارگردانانی است که به صورت همزمان با این دو بازیگر کار کرده است. جای تعجب ندارد اگر این دو بازیگر استایل کاری متفاوتی داشته باشند. مارتین اخیرا در گفتگویی با New York Times در این خصوص گفته است:

فکر کنم آل تمایل دارد به سمت سلاست بیان و موزیک حرکت کند در حالی که باب دوست دارد حالت‌های ذهن و جا افتادن در نقش را بیابد. اما فکر کنم این تنها مربوط به غرایظ و جهت‌گیری شخصی آن‌ها باشد. آن‌ها هر دو هنرمندانی فوق‌العاده با "سازهایی" قدرتمند هستند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.