نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 30 مهر 1402
ساعت 11:00

تاریخ انتشار بازی The Walking Dead: Destinies اعلام شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ GameMill ناشر بازی The Walking Dead: Destinies اخیرا زمان انتشار این عنوان نقش‌آفرینی را برای ماه آینده فاش کرده است. گفتنی است که The Walking Dead: Destinies یک تجربه سوم شخص، داستان‌محور و اقتباسی مستقیم از سریال The Walking Dead شبکه AMC است که چندماه پیش معرفی شد، و در آن شاهد دنبال شدن وقایع سریال مردگان متحرک به سبک نقش‌آفرینی خواهیم بود.

با توجه به نمایش‌ها و اطلاعات جانبی، شخصیت‌های مهم سریال نظیر ریک گرایمز، میشون و ... همگی حضور دارند و بازیکن ابتدا با کنترل شخصیت ریک بایستی متحدان خود را جمع کند. در ارتباط با داستان، در بازی همچنین امکان تصمیم‌گیری و انتخاب هم وجود خواهد داشت به شکلی که وقایع داستانی سریال می‌تواند تکرار یا به کلی تغییر کند. جدای از شخصیت‌ها، لوکیشن‌های شناخته‌شده این سریال نظیر زندان، آتلانتا، مزرعه خانواده گرین و وودبری هم در بازی وجود خواهد داشت.

بازی The Walking Dead: Destinies اولین بار در ماه آگوست رونمایی شد و با توجه به تایید ناشر، ده‌ها شخصیت مشهور از سریال در آن حضور خواهند داشت. این بازی با توجه به اعلامیه اخیر حالا تاریخ انتشار خود را اعلام کرده، و طرفداران در PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One، PC و Nintendo Switch می‌توانند در روز 17 نوامبر (26 آبان) منتظر عرضه باشند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.